Budovatelská strategie Workers & Resources: Soviet Republic přidává systémy vody nebo dopravního značení
Originální slovenský projekt Workers & Resources: Soviet Republic stále prohlubuje své základní hratelnostní koncepty. Budovatelská strategie zasazená do období hlubokého socialismu od desátého obsahového rozšíření přináší propracované systémy vodovodů, kanalizací, čerpání vodních zdrojů, a zároveň i chování dopravy a budování dopravního značení.
- Strategie Workers & Resources: Soviet Republic přináší nové prvky
- Jde o systém vody, vodovodů a kanalizací, a dopravního značení
Města, jejich obyvatelé a především průmyslové objekty nově potřebují dostatečný přísun čerstvé a pokud možno čisté vody. Tu je třeba obstarat pomocí čerpadel z co nejčistších zdrojů jako jsou prameny nebo řeky. Načerpanou vodu je pak nutné nějakým způsobem ošetřit, aby byla pitná. Čím vyšší je její vstupní kvalita, tím je samozřejmě tento proces jednodušší a méně nákladný. Zpracovaná voda míří do vodárenských věží a odtamtud pak přímo do vodovodního systému.
Špinavou vodu je pak samozřejmě nutné vyexpedovat pryč. Odpadní materiál můžete buďto natvrdo vypustit do řeky, nebo ho ještě předtím prohnat čističkou a méně tak znečistit přírodu (a třeba i váš zdroj pitné vody).
Druhou významnou novinkou je hlubší systém simulace dopravy. Ta nově počítá s principy hlavních a vedlejších silnic a možností spravovat světelné křižovatky. Hráč také může dopravu dále řídit pomocí rychlostních omezení, značek Stop nebo jednosměrných ulic.
Mezi dílčí změny pak patří třeba implementace menší policejní stanice a soudu, lepší balanc farem a jatek, připínání staveb do sítí (grid snapping) a řada oprav různých více či méně palčivých bugů.