Borderlands 2 Článek Borderlands 2

Borderlands 2

Radek Friedrich

Radek Friedrich

16. 8. 2012 22:18 3
Reklama

Prezentace akčního masakru s názvem Borderlands 2 za zavřenými dveřmi se nesla v klasickém stylu rychlého předvedení schopností jednotlivých postav. U každého ze čtyř hrdinů se představily tři talentové stromy a po nasypání bodů do jednoho z nich došlo i na jejich ukázku v praxi. Jeden z nejzajímavějších kousků předvedl tichý assassin Zero, který byl díky nejvyššímu ranku jedné schopnosti z talentového stromu schopen odvést pozornost nepřítele holografickou návnadou, na chvíli se zneviditelnit a nepřítele zabít ze stealthu. Díky dostatku bodů v talentovém stromu byl schopen navazovat tato zabití za sebou tak dlouho, dokud stíhal zabíjet protivníky v brutálně krátkém časovém termínu. Prezentující vývojář nám tvrdil, že dosavadní rekord, který se jim podařilo docílit, je devět zabitých nepřátel v řadě, ale při našem sezení neměli štěstí. Při dvou pokusech se jim ani jednou nepodařilo dostat víc než pět nepřátel v řadě, ale stejně to byl pěkný výkon.

Sirena Maya se v krátké ukázce blýskla svou schopností poslat nepřítele do stáze (vlastně ho na čas odsune do jiné dimenze, kde nemůže škodit) a tím ho na nějakou dobu vyřadit z boje, aby se mohla věnovat jinému otrapovi. Umění obrátit protivníka na svou stranu, aby pálil do vlastních řad, je další z vysoce účinných bojových taktik, které nám vývojáři v průběhu bitky několikrát předvedli.

Commando Axton dostal na předváděčce vylepšení v podobě několika bodů, které získal za dosažení různých cílů - řeč je o Badass Ranku. V podstatě jde o bodování achievementů, které mírně vylepšují statistiky hrdinů a jsou přenosné v rámci třídy i postavy, které si vytvoříte později. Nová postava bude mít všechny body získané předchozím hrdinou a bude tak mít do začátku mírnou výhodu. Axton se prezentoval jednoznačně nejlepším kouskem, kdy si počkal, až se shromáždí dostatečný dav nepřátel, a pak mezi ně vhodil automatickou kulometnou věž. Opět díky vysoké úrovni a dostatku bodů jeho věž po dopadu explodovala v podobě jaderného výbuchu, což bylo pro všechny v dosahu fatální. To, že po rozbtýlení plamenů z exploze kulometná věž stála na svém místě a kosila nové nepřátele a dobíjela ty staré, nás sice překvapilo, ale ne zase tolik - přece jenom už něco málo o šílenosti Borderlands víme.

Na závěr předváděčky se představila nová hrdinka, Mechromancer, pátá hratelná třída v Borderlands 2. Jak už její poetické jméno naznačuje, má ráda roboty a jednoho pěkně drsného vyvolávala i na prezentaci. Mezi robotovými útočnými vlastnostmi výrazně vyplývala jedna schopnost, kterou jsme si přejmenovali na „aplaus“. Robot totiž spráskne ruce a pro ty, kteří se nachází před ním to má katastrofální následky, protože tohle plácnutí vyvolá masivní výbuch v prostoru před robotem. Postava Mechromancera se objeví jako placené DLC, pouze v případě, že si hru předobjednáte, bude automaticky součástí hry bez jakýchkoli dalších poplatků.

Se sadou nabušených hrdinů nám vývojáři předvedli boj s obřím bossem, který se podobně jako v mnoha MMO dělil na několik fází. Přestože se skupina snažila ze všech sil a zasypávala bosse neutuchávajícím přívalem projektilů, pokus a s ním i celá prezentace skončily shozením jednoho z hrdinů mimo arénu.

Následující část byla vyhrazena kooperativnímu multiplayeru, kde jsme si mohli vyzkoušet, jak dlouho odoláme nekonečným vlnám stále silnějších robotických nepřátel. Lichý počet účastníků znamenal jediné - náš zástupce byl nucen bojovat na vlastní pěst. Přesto se mu při druhém pokusu podařilo překonat několik nájezdů a dostaly ho až nechutně obří potvory s jěště nechutnějšími raketomety. Čest jeho památce!

Aby novinářům poskytli trochu jiný zážitek než na otevřeném stánku v herní hale, vývojáři nabídli postavy na vysoké úrovni s 26 body k rozdělení. To stačilo na získání nejvyšší schopnosti v jednom z talentových stromů. Naší volbou byl assassin se specializací na sniperské pušky a maximalizaci kritických zásahů. Volba to nebyla úplně nejlepší, Gunzerker by si s tou plechovou pakáží asi poradil lépe. Přesto s každým headshotem rostla radost i bojová horečka, došlo i na pokus o vypuštění holografické návnady a následné řetězové zabíjení (který skončil fiaskem). Výbušné sudy, granáty, schovávaní za zábradlí (hezký pokus, ale bylo vidět skrz) jen oddálily nevyhnutelné přečíslení nepřáteli a následnou potupnou smrt - i když tu se podařilo odvrátit rychlým zabitím nepřítele dokonce čtyřikrát za sebou. Dojem z neúspěchu ale naštěstí vymazal název této mise „You will die“ - to se nám nakonec podařilo splnit na sto procent.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama