Bobby Kotick chtěl udělat další Guitar Hero, ale "neměl prostředky". Plánoval i multiplayer do Candy Crush
i Zdroj: Hrej.cz
Guitar Hero Novinka Bobby Kotick chtěl udělat další Guitar Hero, ale "neměl prostředky". Plánoval i multiplayer do Candy Crush

Bobby Kotick chtěl udělat další Guitar Hero, ale "neměl prostředky". Plánoval i multiplayer do Candy Crush

Radek Raudenský

Radek Raudenský

21. 1. 2022 13:00

Z dnešního pohledu představuje studio Activision především jedno – sérii Call of Duty. V nedávné minulosti ale byl repertoár jeho úspěšných sérií podstatně pestřejší a obsahoval například rytmické Guitar Hero či hračkové Skylanders. Právě ty by Kotick pod Microsoftem velice rád viděl oživené.

Reklama

  • Bobby Kotick prý chtěl oživit Guitar Hero, studio na to však nemělo zdroje
  • To stejné platípr o Skylanders či multiplayer Candy Crush
  • Doufá, že tyto zdroje Microsoft poskytne

V rozhovoru pro VentureBeat to řekl sám ředitel studia. Dle jeho slov se s Philem Spencerem bavili o budoucnosti, z čehož vyplynuly tři věci, které Kotick chtěl v minulosti udělat, ale vydavatel na to dle jeho slov neměl prostředky. „Chtěl jsem už nějak chvíli udělat nové Guitar Hero, ale nechci do výroby, podpory a QA namáčet další týmy. A čipová krize je obrovská. Neměli jsme na to. Měl jsem velice dobrý nápad na to, jak by měl další díl vypadat, ale nemáme na to prostředky. Skylanders je to samé. Jedním z největších zklamání je, že se najali špatní lidé se špatnými alternativami, které vydali a prakticky zničili trh pro něco, co mohlo mít dobrý potenciál. Je to věc, kterou udělat nemůžeme, ale Microsoft ano.“

„V těch našich diskuzích jsem také sdílel svou frustraci z toho, že Candy Crush nemá sociální aspekt. Chtěl bych, aby měl Candy Crush režim, kde by hráči hráli proti sobě a mohli se socializovat. Dokonce by měli i video a audio. Je to více sociální, ale základ je v tom hrát proti někomu jinému. Je tu spousta příležitostí, které sami dělat nemůžeme, a zdroje, které Microsoft má, dělají obrovský rozdíl.“

Upřímně si nejsem tak úplně jistý, že Activision, jehož příjmy za rok 2020 činily osm miliard dolarů, skutečně nemá zdroje na tvorbu multiplayeru pro jeden z nejvýdělečnějších mobilních titulů na trhu, ředitel Activision Blizzard má ale pravdu v jednom – je tu spousta příležitostí. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama