Bloomberg: Sony představí svou službu ve stylu Game Passu patrně už příští týden
i Zdroj: PlayStation
Novinka Bloomberg: Sony představí svou službu ve stylu Game Passu patrně už příští týden

Bloomberg: Sony představí svou službu ve stylu Game Passu patrně už příští týden

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

26. 3. 2022 08:15 1

Zástupci Bloombergu, Jason Schreier a Talašo Močizuki, s odkazem na vlastní zdroje informují, že PlayStation odhalí svého vyzyvatele Game Passu již brzy, potenciálně příští týden. Projekt nesoucí kódové označení „Projekt Spartacus“ má skloubit a rozšířit PlayStation Now a PlayStation Plus.

Reklama

  • Agentura Bloomberg usuzuje, že obdoba Game Passu od Sony může být představena už příští týden.
  • Odkazují se při tom na své interní zdroje, na základě nichž už dříve přinesli informace o domnělé ceně třech úrovní předplatného

„Sony Group Corp. se chystá odhalit  novou předplatnou službu pro PlayStation tak brzy jako příští týden,“ uvedli interní zdroje Bloombergu. Skrze své opakovaně rozebírané rozdělení do několika úrovní má služba zahrnout jednak více novějších her, ale jednak i řadu klasik ze starších generací PlayStationu. 

Sony údajně finišuje přípravu vlastního Game Passu, projekt Spartakus se chystá na spuštění
i Zdroj: Hrej.cz

Sony údajně finišuje přípravu vlastního Game Passu, projekt Spartakus se chystá na spuštění

Sony dle zprávy serveru Bloomberg pracuje na vlastní verzi Game Passu, která by dle spekulací měla být uvedena někdy v…

25. 2. 2022 10:41

V únoru uniklá dokumentace ve shodě více zdrojů udávala, že by se cena služby měla pohybovat ve třech hladinách: Essential ($10/měsíc), Extra ($13/měsíc), Premium ($16/měsíc). Nejnižší má ve být ve zkratce jen přejmenované PS Plus. Extra má nabízet i katalog až 300 her z PS Now, které půjde stahovat. A Premium má dodávat i početné demoverze, jakož i dlouho žádaný přístup k hrám z PS1, PS2, PSP a PS3.

Co se naopak týká jedné z hlavních předností konkurenčního Game Passu, tedy zpřístupňování de facto všech exkluzivit v den vydání, zde se zdroje shodují, že tomu tak nebude. Sony si podle všeho chce i nadále udržet své vlajkové lodě pěkně odděleně a používat je jako vlastní zdroj příjmů.

Podle uznávaného analytika ze společnosti Niko Partners Daniela Ahmada pak navíc není přímé porovnání s Game Passem ani úplně na místě. „Přepracovaní služeb Sony nemá za cíl soupeřit s Xbox Game Pass 1:1, ale naopak se opřít o přidanou hodnotu přístupu více úrovní [cen]. Je to více o zkombinování dvou existujících služeb do jedné a přidání dalších výhod."

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama