Blizzard oznámil, jak to bude s letošním BlizzConem
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Blizzard oznámil, jak to bude s letošním BlizzConem

Blizzard oznámil, jak to bude s letošním BlizzConem

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

27. 5. 2021 01:13

Stále se bohužel nedá říct, že bychom měli koronavirovou pandemii pod kontrolou, což je samozřejmě nemilá skutečnost, která mimo jiné ovlivňuje také pořadatele velkých akcí. Blizzard se proto rozhodl, že ani letos nebude organizovat tradiční BlizzCon.

Reklama

  • Ani letos se neuskuteční tradiční BlizzCon
  • Důvodem jsou rizika spojená s koronavirovou pandemií
  • Zkraje příštího roku dojde na digitální event doplněný o akce pro omezený počet lidí 

V únoru se uskutečnil virtuální BlizzConline, jehož prostřednictvím se společnost snažila alespoň částečně kompenzovat zrušenou akci. Fanoušci doufali, že by letos o show přijít nemuseli. Blizzard ale v posledním prohlášení dal jasně najevo, že ještě nepřišel ten správný čas pro návrat k normálu.

Saralyn Smith, producentka celé akce, v prohlášení zmiňuje, že v poslední době diskutovali o tom, co aktuální situace znamená pro letošní BlizzCon. Zdůraznila, že po organizační stránce je velmi těžké takovou akci uspořádat, a to nejen pro Blizzard, ale také pro jeho partnery z řad esportových hráčů, moderátorů, bavičů, umělců a dalších spolupracovníků. Právě pandemie přípravu značně ztěžuje.

Pořadatelé si navíc nemohou dovolit čekat, zda se boj se zákeřným onemocněním náhodou výrazně posune ke zdárnému konci. Už nyní je totiž po termínu, kdy se Blizzcon běžně začíná připravovat, aby se do října vše stihlo. 

Z vyjádření vyplývá, že se začátkem příštího roku opět uskuteční digitální event, který by však tentokrát mohly doplnit akce pro omezený počet lidí. V menší formě totiž nepředstavují takové riziko, jako událost pro desítky tisíc návštěvníků.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama