BioShock se patrně ponoří do zajetí mrazu. Cílem naší příští pouti má být Antarktida
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka BioShock se patrně ponoří do zajetí mrazu. Cílem naší příští pouti má být Antarktida

BioShock se patrně ponoří do zajetí mrazu. Cílem naší příští pouti má být Antarktida

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

4. 12. 2021 09:15

Čtvrtý díl ze série BioShock s údajným podtitulem Isolation plodí nové zajímavosti o svém zasazení. Po zprávě, že se patrně vydáme do vertikálně zrcadleného města, rozděleného po estetické i etické stránce, přichází jiný informační zdroj i s konkrétní lokací. Podle bývalého novináře IGN a předního zastupitele kanálu Last Stand Media, Colina Moriartyho, bude příští BioShock situován v ledové Antarktidě.

Reklama

  • Další neoficiální zdroje upřesňují zasazení čtvrtého BioShocku
  • Patrně se podíváme do města ukrytého v srdci jižního pólu

Společně s nehostinností jižního pólu promítnuté do dystopie metropole Borealis máme navštívit i období prvního dílu. Má-li Moriarty pravdu, pak by se zasazení nejnovějšího dílu posouvalo do 60. let minulého století, tedy asi o padesát let po BioShocku: Infinite. 

Projekt má nést kódové označení Parkside a jeho vývojáři si jsou nad vše vědomi budoucího srovnání s tvorbou Kena Levina (duchovního otce BioShocku). Jejich vlastní úsilí se proto upírá převážně k vytvoření maximálně originálního titulu, a to zvláště kvůli tomu, že se sám Levin aktuálně podílí na vlastní hře.

Úniky mluví o čtvrtém Bioshocku. Údajně by měl být představen příští rok s názvem Isolation
i Zdroj: Hrej.cz

Úniky mluví o čtvrtém Bioshocku. Údajně by měl být představen příští rok s názvem Isolation

Už osm let uplynulo od doby, kdy jsme se bavili v úchvatných kulisách města Columbia v zatím posledním pokračování série…

29. 11. 2021 13:40
1

Výše prezentované detaily, které zazněly v podcastu Sacred Symbol Plus+, se ve velkém shodují i se zdroji Videogames Chronicle. Podle Moriartyho bychom se vydání čtvrtého BioShocku měli dočkat už příští rok, což podporuje spekulaci, že k oficiálnímu oznámení dojde v jeho začátku.

Cloud Chamber, kteří za hrou stojí, mají pro vývoj využívat Unreal Enginu 5. Na hře se má podle prvních zmínek vydavatele 2K pracovat od konce roku 2019, přičemž toho času byl titul projektovaný na několik let dopředu

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama