Bethesda hovoří o výtvarném stylu Starfieldu jako o NASA-Punku. Uvěřitelné vyznění je i nadále hlavním krédem
i Zdroj: Hrej.cz
Starfield Novinka Bethesda hovoří o výtvarném stylu Starfieldu jako o NASA-Punku. Uvěřitelné vyznění je i nadále hlavním krédem

Bethesda hovoří o výtvarném stylu Starfieldu jako o NASA-Punku. Uvěřitelné vyznění je i nadále hlavním krédem

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

19. 2. 2022 10:35

Ačkoli nás Bethesda ohledně letos vydávaného Starfieldu pravidelně zásobuje informacemi už od loňského léta, ve většině případů se tato činnost omezovala jen na přístup: raději popišme, nežli ukažme. Spíše verbálně a formou konceptů byla proto nastíněna rozmanitost světa, příběhové pozadí nebo také tvůrčí proces, jakým hra vzniká. Nově je téma stočeno na celkovou estetiku herního světa a výtvarný styl.

Reklama
Reklama

  • Vývojáři Starfieldu ztotožňují grafickou podobu hry s termínem NASA-Punk
  • Přítomné technologie mají nést přímou návaznost na současné možnosti vědy

Jak už bylo Toddem Howardem loni uvedeno, cílem vývojářů při tvorbě Starfieldu je držení se realistického vyznění. Pochopitelně se tak děje především na popud příklonu ke sci-fi žánru, jenž si oproti Elder Scrolls i Falloutu žádá navíc i navržení vesmírných plavidel a futuristické technologie. Lze-li však něco přidat na základě prohlášení vedoucího výtvarníka Istvana Pelyho, uvěřitelnost v případě nejnovější hry Bethesdy nabyde své vlastní unikátní podoby.

„V rané části vývoje, kdy jsme se ještě ustavovali celkovou estetiku titulu, jsme prosazovali termín ‘NASA-Punk’ coby náš vlastní způsob, jak popsat sci-fi vesmír, který je o kousek přízemnější a současně příbuzný tomu našemu. Pokoušeli jsme se dosáhnout velice realistického pojetí, kdy můžete sami vymezit linii od současné vesmírné technologie a extrapolovat ji do budoucnosti, aby to bylo věrohodné a vzájemně srovnatelné.“

Vedoucí animátor Rick Vicens následně svého kolegu podporuje s tím, že termín ‘NASA-Punk’ dle jeho názoru dokonale odráží celkovou náladu Starfieldu. Dodal rovněž, že spojení obou klíčových slov dalo artistickému oddělení příležitost k uchopení jednotné vize při tvorbě titulu.

Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme

Váš tým Hrej.cz