Baldur's Gate 3 přináší obří update a hratelného barbara. Larian však nečeká, že by hra opustila early access ještě letos
Další z větších updatů, o němž se hovořilo v souvislosti s Baldur's Gate 3, konečně přichází. Více než 30 GB, které na vás čekají s Patchem 7, rozšiřuje možnosti boje, plížení i magie. Mimo nové hratelné třídy Barbara, jehož představení doprovází i trailer, lze tak např. vrhnout NPC na jinou postavu či pozorovat přehlednější znázornění, že je postava skryta.
- Baldur's Gate 3 dostává Patch 7 o 30 GB obsahu
- Mění se vše od mechanismu plížení, boje, HUD, zvuku i animací
- Přichází i hratelné třída Barbara a dvojice jeho podtříd
Vývojáři z Larianu v opravdu rozsáhlých patch notes dávají vědět, že vylepšením prošlo herní rozhraní, jakož i téměř 700 filmečků. Přidáno bylo také více než 400 animací, kruhová minimapa či umístnění portrétů postav do vertikálního směru. Management hráčovy skupiny nově oplývá funkcí skupinového plížení v hlavním panelu, přičemž došlo k přidání nového přehledného hotbaru. Otočením kamery rovněž nadále nelze nahlédnout za nepřístupné dveře nebo bránu.
První akt dostal dalších 24 magických předmětů, změnou prošla i detekce podle lokálního rozložení světla a stínu. Vidění ve tmě je nově signalizováno jediným kuželem světla. Zatímco systém boje získává třídu vrhacích a improvizovaných zbraní a úpravu mrštění objektů a postav – hodit můžete vše, co svoji hmotností nepřesahuje trojnásobek bodů ve vaší síle. Do improvizovaných zbraní se řadí např. zvířata, nábytek, nástroje, oddělené končetiny i NPC
Tou nejzásadnější novinkou zůstává ale pochopitelně Barbar, jehož přidání kromě videa provází i dvojice podtříd Berserker a Wildheart. Ty se po řadě soustředí na budování vzteku a získávání bonusu k udělenému poškození; a napojení vědomí na bestiální já a získání síly orla, tygra, losa, medvěda a vlka. Unikem Wildhearta je taktéž výběr obličejového piercingu podle toho, k jakému zvířeti se zrovna přikloníte.