Autoři vysvětlují, v čem se The Quarry podobá Until Dawn. Novinka nabídne propracovanější interakce a vztahy mezi postavami
Studio Supermassive Games si v herní branži udělalo jméno díky Until Dawn, exkluzivitě pro PlayStation 4 z roku 2015. A právě na její úspěch bude chtít navázat s nedávno oznámenou hororovkou The Quarry. Hry mají podle všeho mnoho společných rysů, což v novém videu vysvětlil Will Byles.
- Will Byles se ohlíží za úspěchem Until Dawn
- The Quarry nabídne podobně laděný zážitek
- Autoři se více zaměřili na budování vztahů mezi postavami
Will Byles vzbuzuje velké naděje, protože právě on dohlížel na Until Dawn. V komentáři pro IGN naznačil, že se během produkce snažili obejít stereotypy, které se v hororech s náctiletými hrdiny často objevují. Do hry se jim zároveň podařilo propašovat jistou odlehčenost a humor, nechtěli, aby se z ní vyklubal temný horor. Výsledek přirovnal ke snímku Friday the 13th. A v podobném duchu připravují i The Quarry.
Pokud jde o rozdíly, autoři se tentokrát více zaměřili na budování vztahů mezi postavami. Rozhodnutí už nejsou motivována pouze touhou zůstat naživu, interakce mezi hrdiny by měly mnohem více ovlivnit celkový zážitek a samozřejmě také vyznění příběhu. Vývojáři se zároveň snažili, aby konkrétní volby navazovaly na smysluplné a očekávatelné následky, aby se hráči necítili být podvedeni.
Dalším podstatným rozdílem je logicky technická stránka. Byles si pochvaluje, jaké mají nyní možnosti, v této souvislosti zmínil studio Digital Domain sídlící v Kalifornii, které se postaralo o motion capture a počítačem modelované animace. Byles dodává, že studio oslovili nikoliv proto, že již mělo co dočinění s tvorbou videoher, důvodem byly spíše zkušenosti z filmové branže. Chtěli totiž, aby se zážitek z The Quarry co nejvíce přiblížil filmu.
The Quarry vyjde 10. června na PC a konzolích Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4 a PlayStation 5.