Autoři ukázali, jak vznikala hlavní hrdinka adventury Kena: Bridge of Spirits
Odklady v případě her Dying Light 2 a Battlefield 2042 vyvažuje fakt, že už příští týden vyjde Kena: Bridge of Spirits. Studio Ember Lab se při této příležitosti rozhodlo ukázat, jak vznikala podoba hlavní hrdinky.
- Studio Ember Lab ukázalo, jak přišla k životu Kena
- Dle prvních návrhů byla ještě mladší
- Krátké klipy ukazují první 3D model a databázi výrazů
V příspěvku na oficiálním PlayStation blogu se přihlásil Hunter Schmidt, který ve studiu dohlíží na animace. Původní nákres Keny má na svědomí Wanchana “Vic” Intrasombat, který v minulosti s Ember Lab spolupracoval na vybraných komerčních projektech. Sluší se dodat, že se studio dříve soustředilo na tvorbu animací a speciálních efektů. V portfoliu má několik filmečků, i Kena měla být původně pohádkou.
Dle původních návrhů šlo o velmi mladou dívku. Jak ale scénáristé začali pracovat na příběhu, došli k závěru, že musí být postava o něco starší. Ve hře vystupuje jako zkušená bojovnice, která pomáhá ostatním postavám, a to chtěli autoři promítnout i do její podoby.
První 3D model zhotovil Rodrigo Gonçalves spolu s Carlosem Ortegou. Zapotili se při zpracování vlasů. Nakonec sáhli po pevných geometrických tvarech, které dávají účesu jistou formu a dobře odráží světlo, ty pak doplňuje další rovina, v níž vynikají jednotlivé vlasy. Podobné péče se dočkalo i oblečení.
Spoustu času pak tvůrci strávili při animacích výrazů ve tváři, díky nim získává Kena emocionální hloubku. Vznikla dokonce databáze, která poskytla výchozí bod pro další tvorbu. Schmidt dodává, že zatímco rozpohybování některých dalších postav ve hře se spoléhá na automatické procesy, každý aspekt spojený s Kenou byl animován ručně. Jak to celé funguje dohromady, se dozvíme už 21. září. Kena: Bridge of Spirits míří na konzole PlayStation 4, PlayStation 5 a na PC.