Autoři Scavengers byli prodáni studiu Behaviour, konzolové verze nevyjdou
i Zdroj: Tisková zpráva
Byznys Scavengers Novinka Autoři Scavengers byli prodáni studiu Behaviour, konzolové verze nevyjdou

Autoři Scavengers byli prodáni studiu Behaviour, konzolové verze nevyjdou

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

17. 5. 2022 11:49

Autoři free-to-play střílečky Scavengers, studio Midwinter Entertainment bylo prodáno společnosti Behaviour Interactive (Dead by Daylight). Konzolové verze hry byly tedy zrušeny a stávající počítačové udrží při životě malý tým, přičemž značka zůstala součástí bývalých majitelů Improbable. Midwinter nyní pracuje na úplně novém projektu. Firmy to potvrdily magazínu Eurogamer.

Reklama

  • Studio Midwinter Entertainment přešlo pod Behaviour Interactive
  • Původní majitelé Improbable se chtějí zabývat metaverse
  • Vyvíjená akce Scavengers nevyjde na konzolích, osud PC verze neznáme
  • Tým pracuje na úplně novém projektu

Studio vzniklo v roce 2016 kolem skupiny bývalých zaměstnanců studia 343 Industries, kteří chtěli vytvořit hru podobnou režimu Warzone z Halo 5. Scavengers se tedy měli stát mnohem komplexnější a rozsáhlejší PvPvE multiplayerovou střílečkou vyvinutou na cloudové technologii SpatialOS firmy Improbable. Hře se ale finačně moc nedařilo, nepřilákala dostatek hráčů a Improbable se navíc rozhodlo zaměřit na blockchain a metaverse. Postupně tedy prodává všechny nesouvisející divize.

Midwinter prý do skupiny studií Behaviour zapadá báječně. Firmy mají podobnou vývojovou filozofii i plány do budoucna. Behaviour v září oslaví 30 narozeniny a patří k velmi zkušeným společnostem průmyslu, v posledních letech se mu navíc daří, rychle roste a v současnosti sahá po metě 1000 stálých zaměstnanců.

„Behaviour nehledal jen tak nějaké studio, ale správné studio,“ připomněl prezident firmy Rémi Racine. „Když jsme přišli do kontaktu před několika měsíci, společná shoda týmů byla úžasná, a z mojí zkušenosti i dost neobvyklá,“ souhlasí ředitelka Midwinter Mary Olson.

Naopak Improbable se Scavengers přidalo další křížek na svůj seznam nepovedených herních projektů. Eurogamer připomíná, že na platformě SpatialOS v minulosti zaniklo ambiciózní battle royale Mavericks: Proving Ground, sandboxové MMO Worlds Adrift nebo vesmírný survival Ion tvůrce DayZ Deana Halla. Snad bude firma ve světě metaverse slavit větší úspěch.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama