Autoři remaku prvního The Last of Us odpověděli na úniky komentovanou ukázkou. Hra nabídne permadeath či speedrun mód
i Zdroj: Nughty Dog / Sony Interactve Entertainment
The Last of Us Novinka Autoři remaku prvního The Last of Us odpověděli na úniky komentovanou ukázkou. Hra nabídne permadeath či speedrun mód

Autoři remaku prvního The Last of Us odpověděli na úniky komentovanou ukázkou. Hra nabídne permadeath či speedrun mód

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

22. 7. 2022 08:23

Studio Naughty Dog se znovu musí vyrovnávat s nepříjemnými úniky, internet totiž v posledních dnech zaplavily materiály k The Last of Us Part I. Autoři zareagovali videem z vlastní produkce, v němž leccos vysvětlují.

Reklama

  • Naughty Dog vydává desetiminutové video k The Last of Us Part I
  • Komentář připojil Neil Druckmann a jeho kolegové
  • Společně odkrývají povahu remaku

Studio uvolnilo výživnou ukázku, v níž se gameplay záběry opravdu nešetří. Záběry komentují hlavní tváře, které za remakem stojí. Před kamerou se objevil například Neil Druckmann. Jeden z prezidentů studia Naughty Dog vysvětlil, že se nyní konečně mohli přiblížit původní vizi, na kterou tehdy výkon konzole PlayStation 3 jednoduše nestačil.

Kreativní ředitel Shaun Escayg poukázal na posun v animacích obličejů, mimika postav je mnohem uvěřitelnější, odráží se v ní drobné reakce, které původní modely neměly. A to platí nejen pro cutscény, ale i pro gameplay úseky, autoři tím pádem mohli zajistit zcela plynulý přechod.

Remake prvního The Last of Us je gold. Ze studia Naughty Dog zaznívá, že se vývojáři tentokrát obešli bez crunche
i Zdroj: Naughty Dog / Sony Interactive Entertainment

Remake prvního The Last of Us je gold. Ze studia Naughty Dog zaznívá, že se vývojáři tentokrát obešli bez crunche

Začátkem září budeme mít možnost připomenout si úvodní kapitoly příběhu Joela a Ellie, studio Naughty Dog totiž nabídne…

12. 7. 2022 08:36
1

Ředitel vývoje Matthew Gallant zase zmínil, že se na scéně nyní objevuje mnohem více objektů, což budí dojem bohatého a uvěřitelného světa. Vývojáři použili také vylepšený model umělé inteligence, který vychází z druhého dílu, Gallant ve videu vysvětlil systém parťáků, kteří spolupracují při ohledávání konkrétního místa. Dalším důležitým nástrojem je technologie zvaná Motion Matching, která ze stovek různých pohybů vybírá kombinaci, která bude nejlépe sedět dané situaci, přičemž rovněž zajišťuje plynulé přechody. Gallant představil také některé možnosti rozšířené přístupnosti.

Neil Druckmann se nechal slyšet, že se tým snažil vyslyšet prosby ze strany fanoušků, ve hře nechybí například permadeath režim, speedrun mód, který měří délku aktuálního průchodu, nové odemykatelné předměty a tak dále. 

Poslední část videa se pak věnuje 3D audiu a využití prvků ovladače DualSense. Druckmann závěrem dodává, že se ve všech směrech snažili vytvořit lepší zážitek, zároveň ale nedošlo na žádné úpravy, které by zásadně pozměnily význění celého příběhu.

Jak to celé dopadne, to se dozvíme už za pár týdnů. The Last of Us Part 1 vyjde 2. září na konzoli PlayStation 5, přislíbená verze pro PC dorazí s blíže nespecifikovaným zpožděním.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama