Autoři Quantum Error se rozhodli přesedlat na Unreal Engine 5. Změnu doprovází nový trailer
Hororová střílečka Quantum Error původně vznikala na technologii Unreal Engine 4. Autorům se však do rukou dostala novější verze, která je přesvědčila k zásadní změně.
- Quantum Error nyní pohání Unreal Engine 5
- Autoři si novou technologii pochvalují, hra je nyní údajně o něco pohlednější
- Změny jsou naznačeny v novém traileru
Studio TeamKill Media vydalo nový trailer s krátkou ukázkou přímo ze hry. Ta by již měla běžet na Unreal Engine 5. V komentářích pod videem zástupci z řad vývojářů naznačili, co vše nová verze enginu přináší.
V první řadě zásadně vylepšuje vizuály. Autoři si konkrétně pochvalují systém osvětlení Lumen, který podle všeho prohlubuje imerzi. Povrchy působí realistickým dojmem, stejně jako odrážení světla a stínů. Vylepšení nicméně nepřichází na úkor výkon, což je pro tvůrce důležitá zpráva. Momentálně se dostávají na 60 až 80 FPS.
V komentáři zaznělo, že je nová verze enginu mnohem komplexnější, tým se nyní snaží zjistit, jak funguje, teprve se s ní učí pracovat. O možném opoždění celého vývoje nicméně nepadlo jediné slovo. Hra by se měla objevit příští rok na jaře na konzolích PlayStation 4, PlayStation 5 a Xbox Series.