
Autoři poukazují na upravené animace, prostory, umělou inteligenci a další prvky v The Last of Us Part I
Už v pátek se naskytne šance zavzpomínat na první The Last of Us, které tvůrci z Naughty Dog navlékli do líbivějšího kabátku. V nové ukázce podtrhují ty nejdůležitější prvky blížícího se remaku.
- Tvůrci z Naughty Dog upozorňují na nejzásadnější změny v remaku prvního The Last of Us
- Velkou váhu přikládají k postavám a obličejovým animacím
- Generické místnosti byly lépe vybaveny
- Vylepšená umělá inteligence zajišťuje méně předvídatelné potyčky
Launch trailer už autoři odbavili koncem minulého týdne, to ale neznamená, že by vystříleli veškerou munici. Nedávno kupříkladu představili široké možnosti v nastavení přístupnosti, v dnešní ukázce zase promluvili o základních pilířích, na nichž předělávka stojí.
Eric Baldwin dohlížející na animace v cutscénách hned na začátku správně podotknul, že hráči nebudou remake srovnávat s originálem, nýbrž s vlastní vzpomínkou, která po těch letech může být značně zkreslená. I z toho důvodu se autoři snažili pozdvihnout zážitek na zcela novou úroveň.
Vývojáři tedy zahodili staré modely postav a vytvořili úplně nové. Zaměřili se na drobné detaily, pohlídat museli třeba fyziku oblečení, největší skok kupředu však zajišťují animace obličejů, díky nimž působí postavy mnohem živějším dojmem.
Dodatečnou péči však dostaly i okolní prostory, některé generické místnosti byly vystěhovány a upraveny tak, aby lépe odpovídaly budově, ve které se nachází. Jako příklad je uvedena obyčejná kancelář v muzeu, tu nahradila restaurátorská dílna plná zajímavých detailů a předmětů.
Jako poslední věc je zmíněna umělá inteligence nepřátel. I ta se značně posunula, což ve výsledku znamená, že se potyčky mohou odehrát v několika různých scénářích.