Autoři Overwatch 2 se zajímají o crossovery se známými značkami ve stylu Fortnite
Jon Spector, šéf propagace a viceprezident značky Overwatch, v rozhovoru pro Game Informer naznačil, že chce Overwatch 2 jít v šlépějích Fortnite a nabízet spolupráce s jinými popkulturními značkami. Konkrétně v tomto ohledu zmínil spojení Fortnite s Naruto.
- Overwatch 2 možná nabídne crossovery ve stylu Fortnite
- Zmínil to šéf propagace Jon Spector
- Zaujal ho Naruto ve Fortnite, i když Fortnite nehraje
“Už jsme viděli některé opravdu skvělé příklady her spolupracujících s jinými značkami nebo hrami. Sám jsem velký fanoušek anime. Myslím si že je úžasné, když vidím ve Fortnite Naruta. Fortnite ani nehraju, ale to je prostě skvělé. A když se díváme na možnosti Overwatche 2, tohle jsou přesně věci, které bychom rádi zkoušeli,” vysvětluje nadšeně.
“Pokud vůbec a až něco takového uděláme, tak bude klíčové, aby taková spolupráce dobře zapadala do značky jako takové,” dodává. Také vypichuje, že tým zajímá spíše zábavná forma spolupráce a nehodlá se soustředit na různé formy reklamního materiálu a in-game propagace dalších značek.
Dále se v rozhovoru rozpovídal o tom, jak chce hru udržet svěží a zároveň dobře vyvážit obsah pro platící i neplatící hráče. Větší obsahové aktualizace by měly přicházet každých devět týdnů skrz dnes obvyklé sezóny. Během let by hráči měli dostávat stálý přísun nového, neotřelého obsahu. Spector ale slibuje, že by měly odměny vždy působit férovým dojmem jak pro hráče, kteří do hry nechtějí nic investovat, tak i pro ty, kteří si zakoupí battle passy a další prémiový obsah.
Na vlastní oči se přesvědčíme 4. října, kdy hra vyjde na všechny aktuální platformy.