Autoři No Man’s Sky jsou nadšení, že hru portují na Switch, sami to považují za technický zázrak
Sean Murray, zakladatel a šéf studia Hello Games, se v oficiálním blogovém příspěvku rozpovídal o tom, jaké je pracovat na verzi No Man’s Sky pro Switch. Murray nadšeně přiznává, že týmu obrovská výzva svědčí, zároveň upozornil na několik technických faktů, které z portování vesmírného “simulátoru” dělají skutečně malý zázrak.
- Šéf studia Hello Games, tvůrců No Man's Sky, komentuje verzi pro Switch
- Prý je studio rádo za obří výzvu
- Hra má fungovat perfektně ve všech variantách
„Upřímně si myslím, že náš tým je nejšťastnější v momentě, kdy se snaží dokázat něco co považujeme za téměř nemožné,“ tvrdí Murray. Naráží tím na možnosti titulu, který ještě před pár lety sotva fungoval i na konzolích PlayStation 4. Postupem času se ale studiu podařilo velmi nepovedený start hry zvrátit, No Man’s Sky napumpovalo novým obsahem a postupně vyplnilo obrovské ambice projektu.
Na verzi pro Switch už prý tvůrci pracují několik let, šlo ale jen o malou frakci, která fungovala spíše potají. Murray poukazuje na to, že je No Man’s Sky postaveno na procedurálním generování světa. Konzole se tak během hraní musí postarat o spoustu budování světa, a to je pro slabší hardware Switche pořádný zátah. „Mnohokrát jsme odcházeli domů s tím, že je to prostě nemožné, jen aby druhý den ráno nikdo přišel s naprosto unikátním technickým řešením,“ přiznává Murray, že v kancelářích není vždycky veselo.
„Od grafického rozhraní přes ovladač až po hratelnost se vždy snažíme pečlivě přizpůsobit danému přístroji, a to na velké obrazovce, ale i v mobilní verzi No Man’s Sky,“ dodává.
Switchová verze No Man’s Sky vyjde během léta. Původně titul vyšel v srpnu roku 2016 na PlayStation 4 a PC, o zhruba dva roky později se podíval i na Xbox One a na konci roku 2020 vyšly i verze pro současnou generaci konzolí.