
Aktualizace Elden Ringu přináší velké změny v PvP a chystá půdu pro DLC nebo raytracing
Jeden z největších RPG hitů letošního roku Elden Ring dostal aktualizaci s označením 1.07, a jde o jednu z největších vůbec. Autoři ze studia FromSoftware v zásadě překopali souboje mezi hráči. Zvědaví badatelé z řad komunity pak přišli na to, že aktualizace zároveň hru připravila na blížící se DLC.
- Elden Ring dostal velkou aktualizaci
- Výrazně mění balancování pouze v PvP
- Také zřejmě hru chystá na DLC a raytracing
Základní novinkou je mechanismus škálování poškození v PvP. Právě soubojům mezi hráči se aktualizace věnuje ze všeho nejvíce a poměrně výrazně mění všechny zažitá pravidla. Principem je, aby hráči mohli dál využívat (nebo zneužívat?) některých příliš silných kombinací vybavení a schopností v klasické hře, ale nedostávali s nimi nefér výhodu v soubojích muže proti muži.
Platí to třeba pro vylepšení Ashes of War, které byly plošně oslabeny, ale v klasickém hraní proti počítačovým nepřátelům se na ně stále můžete spolehnout. Ostatně oslabena byla řada mocnějších nebo praktičtějších schopností. Autoři sáhnuli i do statistik zbraní, zbrojí, kouzel a dalších prvků. O něco mocnější by měly být v PvP postavy postavené na magii nebo třímající obří zbraně, naopak složitější to budou mít agilní bojovníci.
Kompletní a opravdu dlouhý seznam změn najdete na oficiálním webu.
Technicky zdatnější hráči se pustili přímo do kódu hry a objevili zajímavé náznaky. Konkrétně lze v datech najít zmínky odkazující na nové, zatím neznámé části mapy, což by potvrzovalo dlouhodobé spekulace o chystaných DLC balíčcích. Zajímavě zní i řádky související s implementací technologie raytracing.