
Akce Payday 3 přitáhla pozornost několika milionů hráčů. Autoři poděkovali za trpělivost a nastínili další plány
Úvodní loupež v Payday 3 se nevyvedla tak, jak by si studio Starbreeze představovalo. Hráči naráželi na nespočet problémů, například na nedostupné servery, problémy s matchmakingem a další nedostatky. Zájem byl ale obrovský.

Zvolte nejlepší hry roku 2023 a vyhrajte řadu cen
S partnerem Samsung SSD přinášíme velkou čtenářskou a redakční anketu. Za svůj hlas pro nejlepší hru můžete získat řadu cen…
- Titul Payday 3 již zaznamenal přes tři miliony unikátních hráčů
- Výkonný ředitel Starbreeze Entertainment promluvil o problematickém vydání a poděkoval za podporu
- První placené rozšíření dorazí v prosinci
Autoři se již pochlubili pěknými čísly. Během září si novinku vyzkoušelo 3 167 938 unikátních hráčů, počet souběžně hrajících lidí kulminoval na hodnotě 124 254 uživatelů. Sluší se připomenout, že hra v den vydání okamžitě zamířila do nabídky Game Passu.
Je evidentní, že se tvůrci opírají o početnou fanouškovskou základnu. Toho si všímá i výkonný ředitel Starbreeze Entertainment Tobias Sjögren, který poskytl komentář v tiskové zprávě.
Payday 3 se nezvykle rychle loučí s Denuvo. Protipirátská ochrana mizí ještě před vydáním hry
Zkušenost s různými reakcemi hráčů vývojářům často velí volit jednu ze dvou možností: Buďto protipirátskou ochranu Denuvo…
„V první řadě bych chtěl poděkovat našim hráčům za trpělivost, kterou nám prokázali. Naše komunita je motorem, který pohání naše hry i naši společnost kupředu. Asi nemusím opakovat, že tohle nebyl start, jaký jsme si přáli, ale zároveň platí, že je náš obchodní model maraton, nikoli sprint, a my budeme neúnavně pokračovat v budování, aby se z Payday 3 stala větší a lepší hra, abychom našim hráčům poskytli co největší hodnotu.”
Pokud jde o další plány, autoři nejprve budou chtít odbavit aktualizace, které by měly vyřešit nejpalčivější problémy a dodat potřebná vylepšení. V zimě pak přijde na řadu první placené rozšíření Syntax Error.