Activision Blizzard přechází na externího distributora. Tím se stává Koch Media
I když se Activisionu daří a celá série Call of Duty v tuto chvíli vydělává neskutečné peníze díky Warzone a také prosřednictvím CoD: Mobile, musí se šetřit. Už v minulosti bylo studio terčem kritiky kvůli rozsáhlému propouštění. A právě to nyní přináší jisté důsledky.
- Koch Media přebírá distribuci her Activision Blizzard v Evropě
- Důvodem je nejspíše ušetření prostředků
Propouštění zaměstnanců ve Francii se totiž týkalo zejména vydavatelské a distributorské činnosti v zemích Evropy, Středního východu a Afriky. Tu nakonec Activision zasekává úplně a vydávání nechává na externí firmě, kterou je Koch Media. „Od tohoto měsíce bude distribuovat Activison Blizzard fyzické produkty (nové i starší tituly) v mnoha zemích EMEA (kromě UK a Itálie),“ píše vedení na svém Twitteru.
Pro hráče se ve finále nejspíše nic nezmění. Koch Media, respektive Embracer Group je největším vydavatelem v Evropě, který má s touto činností bohaté zkušenosti. Kromě her od vlastních studií si tak připíše ještě série Call of Duty, Crashe Bandicoota, Diablo či Overwatch.