A Plague Tale: Requiem bude zhruba o polovinu delší než jeho předchůdce, stále však bude lineární
Studio Asobo hlásí, že jeho chystané A Plague Tale: Requiem bude citelně delší než hra z roku 2019. Stejně jako ona bude většinou striktně lineární, avšak s dodatkem toho, že se občas vydáme i do oblastí s více prostorem k manévrování.
- Herní doba A Plague Tale: Requiem bude podle studia v rozmezí 15–18 hodin
V rozhovoru pro časopis PLAY hlavní návrhář level designu Kevin Pinson potvrdil, že A Plague Tale: Requiem zabere na první dokončení okolo 15–18 hodin. Pro srovnání uveďme, že jeho předchůdce, A Plague Tale: Innocence, trval na dohrání okolo 10 hodin v závislosti na vašem tempu.
Pinson vysvětlil, že více než na délku studio zaměřilo na dobré tempo vyprávění a absenci vaty některých větších her.
„Je to jen o tempu. Není tam žádná zbytečná vycpávka, jíž bychom se hru snažili natáhnout, protože bychom to potřebovali. Náš vydavatel, Focus Entertainment, nás vybízí k tomu, abychom pro příběh, který chceme vyprávět, udělali hru přesně takové délky, jakou chceme. Nezaměřujeme se tedy na konkrétní počet hodin. To není něco, co bereme v úvahu při prvním návrhu hry. Jsme malý tým o 70 lidech, takže musíme být ve svých volbách opravdu rozhodní,“ řekl za studio Pinson.
Pokud druhý díl A Plague Tale sledujete opravdu bedlivě, určitě vám neušlo, že jeho autoři poslední dobou šlápli na plyn se sdílením informací. Kromě toho, že přinesli zprávu, že je hra v zásadě hotova, bylo možné spatřit i početné dojmy z Gamescomu, stejně jako trailery – včetně rozšířené alchymie nebo náhledu do aktuálního vztahu Huga a Amicii.