Call of Duty láká 100 mil. hráčů měsíčně
S vydáním battle royale odbočky Call of Duty Warzone se Activisionu neskutečně daří. Právě Warzone se totiž zejména mezi staršími hráči stal ekvivalentem večerního hraní s kamarády a bojuje tak se svou konkurencí Fortnite, která naopak cílí na mladší publikum. To, že se hře i studiu daří, nyní odhaluje i samotný Activision.
Na poslední konferenci pro investory totiž vedení odhalilo, že celá franšíza Call of Duty přiláká měsíčně přes 100 milionů hráčů. Warzone má stát za obrovskou částí tohoto čísla, část hráčů ale zamířila i do vcelku nedávno vydaného dílu Black Ops Cold War.
Ředitel společnosti Bobby Kotick se pak pochlubil, že za celou dobu své existence přineslo Call of Duty příjem ve výši 27 miliard dolarů, což z franšízy dělá jednu z nejúspěšnějších v herní historii. Přesné údaje o Warzone či samotném CoD:BOCW jsme se ale nedozvěděli.