BioWare řeší podporu modů pro Mass Effect
Maca Walterse, projektový ředitel pro Mass Effect: Legendary Edition, prohlásil, že BioWare vynakládá nemalé úsilí za účelem zachování funkčnosti již existujících modifikací. Část z populárních modů pro původní trilogii by podle něj mohla být přenositelná i do kolekce remasterů.
Walters na osobním Twitteru v odpovědi fanouškům akcentoval, že BioWare momentálně spolupracuje s moderskou komunitou. Cílem této spolupráce je především bližší obeznámení moderů s přidanými změnami, které mohou negativně ovlivnit chod jimi vytvořené modifikace. V tento moment má docházet k usilovnému testování seznamu nejžádanějších modifikací.
We’ve have been in touch with a few in the modding community to learn how best to a) update everyone on changes that will impact existing mods, and b) set the modding community up for success going forward. It’s ongoing, and we’ll discuss in more detail by launch.
— Mac Walters (@macwalterslives) February 4, 2021
V rozhovoru pro Game Informer nabídl Walters na druhou stranu vyhlídku do způsobu, jakým budou modifikace řešeny do budoucna. Jmenovitě uvedl, že sjednocení systémů všech tří her předznamenává, že modování remasterů bude nejvíce podobné Mass Effectu 3. Tento krátký komentář nejspíše nepotěší řadu hráčů původní trilogie, neboť právě úprava třetího dílu vyžadovala speciální sadu programů a komplikovanější postup.