Čínská hra překonala počty hráčů Rust
Čína. Ano, tuto zemi zde zmiňujeme čím dál tím častěji, důvod je ale jasný. Právě tato země se totiž stává čím dál tím větším hráčem na poli herního průmyslu a po naprosté dominanci v rámci mobilních her se zdejší hráči pomalu ale jistě dostávají i na pole počítačové.
Před týdnem se totiž na Steamu objevila hra Tale of Immortal. Údajně indie hříčka si ale na této platformě získávala celkem velkou popularitu, která prozatím vyústila ve včerejší čísla – v jednu chvíli totiž hru hrálo přes 170 tisíc hráčů.
Tale of Immortal tak překonalo dokonce hity jako je GTA V nebo znovuoživený Rust. Vtip je v tom, že Tale of Immortal není v angličtině, ale pouze v čínštině - na rozdíl od Genshin Impact tak necílí na západní hráče. Přidejme k tomu fakt, že Steam je v Číně stále neoficiálně a dalo by se říct nelegálně dostupný, tudíž k němu spousta zdejších hráčů nemá přístup. Alespoň nám se to zdá jako neuvěřitelný úspěch.
Vzrůstající vliv čínských hráčů byl ale vidět i ve statistikách prodejů za leden. Dle stránky Steam Spy byla totiž nejprodávanější hrou Sands of Salzaar, opět hra cílící zejména na čínské hráče, a z celkové dvacítky nejprodávanějších her jich 6 vůbec nemá anglickou verzi.