Kena je připravena na bonusový obsah

22. leden 2021 19:40 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (0)

Slibně vypadající pohádka Kena: Bridge of Spirits proklouzla do únorového čísla oficiálního PlayStation magazínu, kde o hře pohovořili zakladatelé studia Ember Lab - Josh Grier a jeho bratr Mike. Promluvili mimo jiné i o potvůrkách, které budou doprovázet hlavní hrdinku.

Z minulých rozhovorů už víme, že budou k ruce především během řešení hádanek nebo v soubojích. Miniaturní následovníci by se však zároveň mohli postarat o další rozšíření základní hry. Vývojáři kolem nich vystavěli krátké příběhy, jejichž součástí se Kena stává, když se jim snaží pomoct. Pro designéry je tedy jednoduché na tento koncept navázat i v případě možného pokračování.

Josh v tomto ohledu přímo mluví o epizodickém charakteru hry. Dle jeho slov je zde určitě prostor v tvorbě dalších potvůrek, které se do základní hry jednoduše nevešly. Hráčům by se tak mohly otevřít další cesty k novým zážitkům.

Řeč padla také na využití ovladače DualSense. Adaptivní triggery hra využije během střelby z luku. Pravý trigger bude klást větší odpor s tím, jak se bude tětiva luku více a více napínat. Maximální natažení je přitom žádoucí, jelikož v takovém případě způsobí vystřelený šíp maximální zranění. Haptické odezvy si hráči nejvíce užijí během spolupráce s malými kamarády, třeba právě během řešení hádanek.

Kena: Bridge of Spirits by se měla objevit v březnu letošního roku, alespoň podle prezentace, kterou si Sony připravila pro veletrh CES. Z traileru však byly informace o termínech z neznámého důvodu odstraněny. Nic tedy není jisté.

Zdroj: Gaming Bolt, Official PlayStation Magazine

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!