Proč bylo Among Us bez aktualizací
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč bylo Among Us bez aktualizací

Proč bylo Among Us bez aktualizací

Radek Raudenský

Radek Raudenský

20. 1. 2021 13:58
Reklama

O osudu a příběhu Among Us jsme vás informovali už několikrát. Hru jsme si zrecenzovali a taktéž jsme psali o tom, jak se vlastně takto jednoduchá hra stala nejhranější a nejstahovanější v historii herního průmyslu. Od svého obrovského boomu ale moc updatů nepřišlo a studio Innersloth nyní vysvětluje, proč tomu tak bylo.

Obrovské množství hráčů i financí sebou samozřejmě přineslo spoustu výzev. Například hackery, kteří ničili herní zážitek a vývojáři museli implementovat anti cheat. Stejně tak se ale musel změnit celkový přístup studia k vývoji. „Museli jsme se vrátit k práci na Among Us po tom, co jsme si mysleli, že je hotové (vývojáři před vybouchnutím popularity pracovali na druhém díle pozn. red), ale také jsme museli naší práci udělat tak, aby se dala udržet. Strávili jsme dva měsíce jenom nad restrukturalizací, vymýšlením nových procesů a získání externích partnerů, kteří nám měli pomoct s udržením se nad hladinou.“

Studio se totiž původně skládalo z pouhých tří členů. „Původně to byli jen tři kamarádi, kteří pracovali společně, ale pokud chceme, aby to fungovalo dlouhodobě a abychom nabírali zaměstnance, musíme všechno usměrnit. Je to všechno práce za oponou, ale i když to znamenalo čas mimo hru, současný i budoucí vývoj bude díky tomu jednodušší.“ Innersloth se tak plánuje rozšířit, aktualizace ale zkrátka chyběly kvůli mnoha věcem – restrukturalizace, podpora Xboxu či Nintendo Switch a taktéž právní věci.

Nyní ale vývojáři slibují plnohodnotnou práci na dalších aktualizacích a již brzy bychom se měli dočkat proklamované nové mapy Airship.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama