Nový rok, nové já. Asi to si řeklo Disney společně s Lucasfilm a společně se začali pořádně zajímat o herní průmysl. Vše to začalo obnovením značky Lucasfilm Games, která se podepíše pod každou licencovanou hru, která nemusí být jen ze Star Wars.
Tím společnost naznačila oznámení, které na nás čekalo jen o pár hodin později. Bethesda odhalila tvorbu nové hry na motivy Indiana Jones, o vývoj se kromě Lucasfilm Games postará Machine Games společně s Toddem Howardem, který bude sloužit jako výkonný producent, navíc je údajně obrovským milovníkem této kultovní série. Kluci a holky, tím ale nekončíme.
Dnešní den si totiž připravil další překvapení. Lucasfilm Games oznámilo novou spolupráci se studiem Ubisoft, díky čemuž končí osmiletá exkluzivita Star Wars licence pouze pro EA. Nová hra má být open-world a na starosti jí má studio Ubisoft Massive, stojící za sérií The Division. Kreativním ředitelem se stává Julian Gerighty, který dohlížel i na vývoj The Division 2 a The Crew. Jádrem hry bude studiový engine Massive Snowdrop.
Vypadá to tedy, že slova EA hovořící o exkluzivitě Star Wars her na 10 let byla porušena a Lucasfilm bude své licence nabízet více vývojářům. To je pro hráče rozhodně dobrý krok, v minulosti se EA ocitlo pod palbou kritiky za extrémně malý počet her ze světa Star Wars. Ubisoft s The Division navíc ukázal, že open-world hry umí udělat nádherné, i když často repetitivní. The Division 2 se ale s přicházejícím obsahem stalo pro mnohé hráče jejich hlavní hrou, do které dokážou vrazit stovky hodin. Můžeme se tedy těšit na „Star Wars The Division“?
After almost eight years of exclusivity with EA, Lucasfilm Games will be joining forces with Ubisoft to create an open-world Star Wars game. And that’s just the beginning. https://t.co/I2XpTPAPHR pic.twitter.com/DeCIR7Im5s
— WIRED (@WIRED) January 13, 2021
Zdroj: Wired
zrovna na tisíce otazníčků je dneska spíš expert CD Red...
Valhalla je už ani nemá, Fenyx je úplně super adventura.....
Tak je fajn ze to konecne dela nekdo jinej. Kdyz ale slysim Ubisoft openworld, tak mi je lehce nevolno. Ano bude super hra s dobrym svetem, ALE tisice priblblejch otaznicku a nesmyslnejch ukolu a az vydaj dvojku tak bude jak pres kopirak. Takze open world SW hra jasne, ale at to zarazi u ty jednicky, pripadne pokud kvuli nevychytanosti bude jednicka nic moc, tak at udelaj dvojku a skoncej, resp. presunou se aspon tematicky jinam v ramci SW a openworldu.
Editováno: 13. 01. 2021 v 20.59
A proč ne? Technologii na to mají, zkušenosti taky, divize patří mezi špičku, mají i hodně slušný skladatele hudby. Teoreticky by to mohlo dopadnout hodně slušně.
Masarkavtrenyrkach napsal 14. 1. 2021 v 09.28
Kdysi platilo, že hry podle licence kvalitou neoplývaly. Těch pár výjimek jen potvrzovaly pravidlo.
Developer/vydavatel utratil ranec peněz za licenci, a pak na samotný vývoj už moc nezbývalo. Někdy se dalo ušetřit na marketingu ("Ta značka se prodává sama!"), ale pochybuju, že by ušetřené peníze šly do vývoje.
Můj obvyklý pesimistický tip je, že se vezme systém prověřený z Division a Division 2, hra se zasadí na nějakou "atraktivní" planetu a přeskinuje se to.
No však to za dva až tři roky uvidíme.