V týdnu se k nám dostaly ukázky, které naznačily, jak běží Cyberpunk 2077 na konzolích Xbox Series a PlayStation 5. Srovnány byly se záběry pořízenými na výkonnějších strojích minulé generace, tedy na PS4 Pro a Xbox One X. CD Projekt Red se ale už příliš nechlubí tím, jak se hra hýbe na základních konzolích.
Právě kvůli nim ostatně došlo k poslednímu odkladu. Vývojáři zkrátka nebyli spokojeni s technickým stavem, takže se zaměřili na optimalizaci těchto verzí. A právě o tom se v rozhovoru s investory zmínil Adam Kiciński. „PS5 [verze] je skvělá, ale PS4 je také velmi dobrá,“ prohlásil výkonný ředitel polského studia s tím, že těch pár týdnů navíc skutečně pomohlo verze pro základní konzole vylepšit. „Věřím, že hra běží výborně na každé platformě.“
Kiciński zdůraznil, že je potřeba brát v potaz, že jde o masivní open-world. „Jsou překvapivě dobré, na to že se jedná o tak velký svět,“ vysvětlil investorům. Těžko si pod těmito slovy něco představit. Bude skutečně zajímavé sledovat, jak se vývojáři s výzvou poprali, zda sedm let staré konzole opravdu nabídnou slušný zážitek.
V rozhovoru figuroval také Keanu Reeves. Představitel Johnyho Silverhanda dle Kicińskiho měl možnost hru vyzkoušet. „Hrál tu hru, ale pokud dobře vím, ještě ji nedokončil,“ prohlásil ředitel s tím, že byl Keanu se zážitkem velmi spokojený. Populární herec se objevil také v poslední epizodě Night City Wire, v níž autoři nechali diváky nahlédnout do zákulisí. Reeves je zde vidět při natáčení s pomocí technolgie motion capture.
Zdroj: Gaming Bolt
Ocelotr NN: RDR2 na PS4 běží obstojně, ne skvěle. A vypadá značně hůř než na běžným herním PC. Ale pokud to srovnáváš s X360.... :D
Mě přijde vše na PS4 plynulý, srovnám-li to s předchozí generací (X360) a jediný co se dá s CYBERPUNKEM objektivně porovnat je RED DEAD REDEMPTION 2, rozpočtem, velikostí, dobou jak dlouho se vyráběl, velikostí studia a first person pohledem.
A víte co - běží skvěle. Tak nevidim důvod, proč by asi jediná firma srovnatelná s ROCKSTAREM, co tráví na optimalizaci 80x víc času než UBISOFT měla vypouštět nehratelnou hrůzu.
SAMOZŘEJMĚ že na každém padesátém PC v republice bude vypadat líp než na PS4, ale na zbytku to bude nehratelnej hnůj :D. Když už teda porovnáváme platformy.
Ano víme, pár lidí má doma slušný PC, co stálo spoustu peněz a je proto důležité, aby to ostatním neustále připomínali, a i když teda PS4 verzi hrát nebudou, je důležité aby její majitelé věděli, jak strašně hnusná je.
Editováno: 30. 11. 2020 v 10.27
No ono pocitam ze pojede na zakladni ps4 tak okolo 900p/30 fps ale hromada efektů a detailů bude chybět
Karlositoo: Na vysoké detaily bude stačit GTX 1060, proč si myslíte že na PS4 by měla bežet pod 30 FPS?
Ocelotr NN napsal 30. 11. 2020 v 13.01
esmo: Co na to říct. Život mě donutil ze svých nároků slevit v ledasčems a kdyby to nejhorší, co se mi kdy stalo, bylo 5/10/15 fps a nějakej ten shader, sem s tim.
Já vim, že si CP'07 užiju, a na nějaký technický nedostatky boha jeho jebem, nepovedou-li k nedohratelnosti hry, nebo časté pády, nebo bricknutí konzole. Navíc mám teorii, že když budu hrát offline, Playstation nebude zaneprázdněnej kosočtvercema z internetu a ušetří výkon pro hru. Mě tak nějak nazajímá co kdo SHARE o CP'07, teď poslední tejden se teprve obeznamuju o pozadí příběhu a viděl jsem 2 videa .
Budo to já a CP'07, nebudu svůj mozek zatěžovat porovnávacími videi, tipy a hovnama, co dokáže jen úl/internet stvořit a budu hrát jako kdyby to bylo na COMMODORE 64. Já, hra, konzole,konec.