Na Star Citizen bude pracovat další studio

25. listopad 2020 10:50 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (3)

Star Citizen. Opravdu věčné téma, při kterém se proti sobě vždy pouští dvě skupiny hráčů. Jedni projektu nevěří a považují jej za předem prohraný souboj mezi vizí Chrise Robertse, zakladatele studia Cloud Imperium Games, a kapacitou vývoje. Druzí naopak jeho vizi propracované vesmírné MMO hry Star Citizen a singleplayerového projektu Squadron 42 masivně podporují.

Faktem je, že projekt je ve vývoji už 10 let a zatím stále nevypadá, že by se chystal k plnému vydání. To ale nevadí ani fanouškům, kteří vývojářům už přispěli částkou 324,4 milionu dolarů (7,1 miliardy korun) a ani studiu, které nyní oznámilo otevření nové pobočky v kanadském Montrealu.

Tato pobočka bude sídlit pod společností Turbulent, ve které CIG vlastní menšinový podíl. S Turbulent už vývojáři spolupracují 8 let, předtím šlo ale hlavně o správu podpory a backendu. Na vývoji se budou vývojáři podílet až nyní. Celkem se plánuje naverbovat 100 zaměstnancl, kteří budou mít za úkol vytvořit nový obsah v čele s novými hvězdnými soustavami. Druhé největší kanadské město má zase zajistit široký výběr velmi kvalitních vývojářů.

Zdroj: PCGamer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
7739207
spoock napsal 26. 11. 2020 v 09.11

Radek Raudenský: jo, ale na tom pracovalo pár lidí, navíc to byla práce na demu pro KS, takže sorry, ale tohle neberu.
Firmu museli rozjet od píky, dělají technologie, které nikdo jiný nemá. Je to na dlouho, ale tím nechci Robertse obhajovat, že to co dělá, dělá dobře, protože s trochou skromnosti mohl být vývoj hry někde jinde. Minimálně mě irituje jejich obchodní model. Rozhodně jsem si dal od sledování vývoje pohov, protože to člověka víc nasere. Osobně se už na to MMO netěším, spíš už jen vyhlížím tu SP část.

Editováno: 26. 11. 2020 v 09.14

Nahlásit nevhodný obsah

20925273
Radek Raudenský napsal 25. 11. 2020 v 13.12

spoock: Dle Wikipedie začala pre-produkce hry v roce 2010, což už znamená první kroky ve vývoji hry. O určité práci na hře v roce 2010 mluví sám Roberts v tomto videu - https://www.youtube.com/watch?v=TiVODuGFCMg&feature=yout u.be&t=5635

Nahlásit nevhodný obsah

7739207
spoock napsal 25. 11. 2020 v 13.03

Lol, info je hodne zavadejici. Rozhodne bych se o tvrzeni, ze hra je ve vyvoji 10let az tak neopiral. Rekl bych, ze relevantni je start Kickstarteru. Podle me skutecny vyvoj SC zacal nekdy kolem roku 2015, kdy meli fandove k dispozici Arena Commander a teprve v te dobe meli nejaky poradny tym lidi.
Podle me vic boli fakt, ze misto aby vytvorili zakladni kostru kterou obali masem, tak chcou vetsinu veci dodat uz v zakladu, coz muze trvat klidne dalsich 5 let. Ja uz jen doufam, ze do 3 let vyjde ta kampan.

Nahlásit nevhodný obsah