Pokud jste sledovali poslední novinky ve světě F2P her, nemohl vás minout velký trend ve formě čínského Genshin Impact od studia MiHoYo. Mnoha nových her podobného typu jsme se v poslední době nedočkali, a ve spojení s velmi stylizovanou grafikou tak do hry zamířily miliony hráčů. A společně s nimi i miliony dolarů.
Dle společnosti Superdata se tak Genshin Impact stalo napříč všemi platformami nejvýdělečnější hrou za říjen. I když se v jednotlivých žebříčcích příjmů hra nikdy neumístila na prvním místě, kombinovaně jde o obrovský úspěch. Bohužel analytici nepřinesli přesnou částku, celkově ale za říjen hráči utratili 10,6 miliardy dolarů, tedy o 14 procent více, než v minulém roce.
U PC jde o klasiku, kde první příčky tradičně obsazuje League of Legends, Crossfire či Dungeon Fighter Online. Na konzolích obsadilo první místo NBA 2K21, a to i přes velkou kritiku ze strany hráčů – očividně velké části z nich monetizace stále nevadí. Na druhé místo zamířila FIFA 21, třetí místo obsadilo loňské CoD: Modern Warfare.
Co se prodejních statistik za říjen týče, dozvídáme se třeba o Crash Bandicoot 4, který údajně prodal 402 tisíc digitálních kopií, či Star Wars Squadrons, jenž se těší 1,1 milionu prodaných kopií.
Zdroj: GamesIndustry