Ray tracing v Demon’s Souls se nestihl

12. listopad 2020 11:30 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (0)

Jednou z launchových her pro PlayStation 5 je i remake Demon’s Souls. Restaurátoři ze studia Bluepoint Games se v rozhovoru s redaktory Digital Foundry rozpovídali o možnostech nastavení nebo o chybějícím ray tracingu.

Autoři popsali například cinematický režim, v němž hra poběží v rozlišení 4K, ale pouze ve 30 snímcích za sekundu. Připraven je však i svižnější režim, zde už se dostaneme na 60 FPS. Musíme ale počítat s kompromisy, Demon’s Souls v tomto případě nabídnou pouze rozlišení 1440p, které bude upscalováno na 4K. Cinematický režim zajistí také o něco lepší úroveň stínů, žádné další bonusy už ale nenabídne. Vývojáři podle všeho chtěli zajistit, aby mezi režimy nebyly žádné propastné rozdíly.

Co se ray tracingu týče, do jeho implementace se autoři nepustili, protože zkrátka neměli dostatek lidí. Pokud by o jeho zapracování usilovali, museli by naopak zanedbat jiné části hry. To znamená, že nejde o překážku, technický problém. Autoři zkrátka neměli dostatek času. V rozhovoru sice výslovně neřekli, že ray tracing dodají po vydání hry, zdá se ale, že se tak skutečně může stát. Vývojáři se ostatně také nechali slyšet, že ani zdaleka nevytěžili potenciál PS5, prostor pro další optimalizaci zde tedy určitě je.

Ve videu je možné zahlédnout také nové 4K záběry a načerpat další informace o hře. Jde ostatně o hodinové povídání. Demon’s Souls vychází právě dnes, zatím pouze na konzoli PlayStation 5.

Zdroj: Wccftech

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!