Vývojáři Apex Legends nechtějí crunchovat
Vydání nové sezóny v Apex Legends se bohužel neobešlo bez kritiky. Zatímco novinky ve formě zcela nové legendy, mapy nebo třeba přidání vozidel vnímali fanoušci akčního battle royale od Respawnu jaki skvělé zprávy, negativní ohlas se snesl na battle pass. Údajně je až příliš náročný na splnění a není v něm tolik obsahu, jak si hráči představovali.
Na to se rozhodl odpovědět herní režisér Chad Grenier, který tvrdí, že Apex Legends skutečně nedostane tolik obsahu, tudíž ten již vytvořený se bude do hry implementovat pomaleji. Údajně za to může snaha vyhnout se tichému strašákovi herního průmyslu – crunchi.
„Odmítáme, aby náš tým crunchoval, takže asi budeme co se tvoření obsahu týče pomalejší, než kdybychom pracovali 15 hodin denně. Ale to je prostě něco, co dělat nechceme. Máme téměř dvojnásobek vývojářů od vydání abychom splnili požadavky na obsah, takže se skutečně snažíme vám přinést kvalitní zábavu, ale ve zdravém tempu.“