Autoři vysvětlují mikrotransakce v Halo
Pokračování populární ságy sci-fi stříleček Halo bylo odloženo až na příští rok, autoři tak mají dostatek času namasírovat fanoušky dalšími odhaleními nových prvků. Již tradičně je velmi diskutovaným bodem Halo úprava brnění, v případě šestého dílu by mohlo dojít na malou revoluci, silně ovlivněnou mikrotransakcemi.
Odhalení systému “coating”, který umožňuje barvit jednotlivé části obleků, vozidel a zbraní v celkem sedmi vrstvách s nastavením textur a materiálů, v hráčích vyvolalo obavy z přílišného soustředění na mikrotransakce. K tomu přispívá i ten fakt, že bude multiplayerová složka hry bezplatná, studio 343 Industries je tak motivováno hledat zisk pokud možno všude.
"Coatings (and therefore colors) can only be purchased?! >:("
— John Junyszek (@Unyshek) October 24, 2020
No, that is not the case. There will be all kinds customization items (including coatings) that can be earned in-game and earned as special rewards. Will there be purchases? Sure. Is that the only way? Absolutely not.
Komunitní manažer hry John Junyszek nicméně hráče uklidnil. Několikavrstevný systém coating bude dostupný i neplatícím hráčům, kteří si na estetické doplňky chtějí vydělat poctivým hraním. Použití skutečných peněz bude zřejmě často spíše alternativou, než jedinou možností. Jedním z hlavních způsobů jak získat nové motivy je také nákup spřízněných značek (energy drinků, chipsů a podobně).
Už dříve studio potvrdilo, že se ve hře neobjeví nepopulární prvky lootboxů, které hrají klíčovou roli v režimu Warzone aktuálního dílu Guardians. Vždy si tak za své peníze budete kupovat konkrétní předmět.
Halo Infinite vychází někdy v průběhu příštího roku na Xbox Series, Xbox One a PC.