Autoři vysvětlují mikrotransakce v Halo

26. říjen 2020 09:44 / Tadeáš Pepř / Novinky / Diskuze (1)

Pokračování populární ságy sci-fi stříleček Halo bylo odloženo až na příští rok, autoři tak mají dostatek času namasírovat fanoušky dalšími odhaleními nových prvků. Již tradičně je velmi diskutovaným bodem Halo úprava brnění, v případě šestého dílu by mohlo dojít na malou revoluci, silně ovlivněnou mikrotransakcemi.

Odhalení systému “coating”, který umožňuje barvit jednotlivé části obleků, vozidel a zbraní v celkem sedmi vrstvách s nastavením textur a materiálů, v hráčích vyvolalo obavy z přílišného soustředění na mikrotransakce. K tomu přispívá i ten fakt, že bude multiplayerová složka hry bezplatná, studio 343 Industries je tak motivováno hledat zisk pokud možno všude.

Komunitní manažer hry John Junyszek nicméně hráče uklidnil. Několikavrstevný systém coating bude dostupný i neplatícím hráčům, kteří si na estetické doplňky chtějí vydělat poctivým hraním. Použití skutečných peněz bude zřejmě často spíše alternativou, než jedinou možností. Jedním z hlavních způsobů jak získat nové motivy je také nákup spřízněných značek (energy drinků, chipsů a podobně).

Už dříve studio potvrdilo, že se ve hře neobjeví nepopulární prvky lootboxů, které hrají klíčovou roli v režimu Warzone aktuálního dílu Guardians. Vždy si tak za své peníze budete kupovat konkrétní předmět.

Halo Infinite vychází někdy v průběhu příštího roku na Xbox Series, Xbox One a PC.

Zdroj: Gamespot

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 26. 10. 2020 v 12.51

Ačkoliv oceňuji, že jde o kosmetické úpravy, necpěte BARVY jako věc za kterou se platí. Proč tam neni prostě klasický OSVALDŮV KRUH, ale člověk musí barvy získávat či platit ? Jaká to trapárna když otevřete editor STREET FIGHTER x TEKKEN nebo DOOM 2016 a máte v úpravách 3 barvy o vyblitý zelený po neatraktivní béžovou ? A pak zjistíte, že bez hraní online (který vás vůbec nezajímá), byste museli v DOOMU hraním pěti |SNAPMAP| map strávit 6000 hodin abyste za in-game credity nakoupili všechny barvy jelikož in-game měna znamená vždy jediné. GRIND.

Nahlásit nevhodný obsah