Do TD2 dorazí stopatrový mrakodrap
The Division 2 se mělo, na rozdíl od prvního dílu, soustředit i na endgame obsah. To se zčásti povedlo, hráčům i přes to něco vadilo – nebyl zde repetetivní prvek, který by dovolil hráčům opakovat jednu misi sice neustále dokola, ale stále by se v něčem měnila.
Ubisoft do prvního dílu přinesl dva takové módy, a to Underground a Survival. Do druhého dílu dorazí podobný, který vás trkne hned. Půjde o stopatrový mrakodrap, z něhož každé patro lze zničit a postoupit do dalšího. Systém bude podobný jako v Underground, každá úroveň nabídne náhodně sestavené podlaží plné nepřátel, přičemž hráči se skrze něj musí probojovat a postoupit do dalšího.
Navíc vás každých 10 pater čeká souboj s bossem, za který získáte checkpoint. Jasným cílem je dostat se až na vrchol mrakodrapu a získat za to náležité odměny. Mód bude dostupný na testovacích serverech už zítra, zatím ale nevíme, kdy dorazí na live servery.