SW: Squadrons není live-service hrou
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka SW: Squadrons není live-service hrou

SW: Squadrons není live-service hrou

David Plecháček

David Plecháček

22. 6. 2020 13:36 2
Reklama

O nových Hvězdných válkách toho víme zatím až příliš málo. I z toho mála se ale podařilo společnosti Electronic Arts vnuknout nám představu, jak komorní vlastně celé Squadrons jsou. Kdokoliv, kdo o novince zatím hovořil, působil dojmem fanouška starších podobných her, který chce hráčům z dobrého srdce přenést tehdejší zážitek v aktuálním grafickém kabátku.

Nejsme včerejší, a víme, že zdání samozřejmě klame, vývojáři z Motive vytváří nové Star Wars čistě ze zištných důvodů. O návratu do minulosti nicméně hovoří zástupci studia opakovaně, tak jako Ian Frazier v rozhovoru pro Game Informer, v němž hovoří o tom, že se do nostalgického režimu přeplo celé studio. „Přemýšlíme tak trochu old-schoolově,“ říká. „Chceme hráčům říct, že i přes čtyřicetidolarovou cenovku k nim chceme být štědří a chceme, aby měli kompletní zážitek. Náš vztah by mohl fungovat tak, že vy nám dáte čtyřicet dolarů, a my vám dáme hru, kterou budete milovat. Děkujeme. A to je vše.“

Do tohoto konceptu tak nezapadá nic z toho, na co jsou hráči v posledních letech zvyklí. Star Wars: Squadrons nejsou live-service hrou, takovou strategii Motive nemají. Do tohoto konceptu ani nezapadají mikrotransakce. „Sice to neznamená, že bychom naší hru nemohli nějakým obsahem rozšířit po vydání, myslím, že můžeme, ale nejde o live-service model,“ dodává Frazier.

EA tak evidentně zkouší něco nového. Je otázka, jestli ještě nedojde ke změnám, ze kterých mohou vzejít například nějaká DLC, pro tuto chvíli je ale titul svébytný a vystačí si se singleplayerem a multiplayerovými režimy, které budou přítomné ihned po vydání. Squadrons mají obsahovat spoustu obsahu k odemykání, od pilotů, letadel, až po součástky k jejich úpravě, nicméně za žádnou nebudete muset platit nebo si postup usnadnit.

Někteří dávají změny ve strategii do souvislosti se Star Wars Battlefront 2. Tehdy se na EA, respektive studio DICE, snesla vlna kritiky právě ve spojitosti s pay-to-win fungováním hry. Už loňské Star Wars Jedi: Fallen Order nemělo žádné mikrotransakce, a zdá se, že Squadrons kráčí v jeho šlépějích. Hra vychází 2. října na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One s cross-playem mezi všemi platformami. O vydání na nové generaci zatím EA nehovoří.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama