Bohemia Interactive hlásí prodejní rekord

24. březen 2020 17:05 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (0)

Minulý rok znamenal pro český herní průmysl obrovský úspěch. V očích veřejnosti asi nejvíce bodovalo studio Warhorse, které bylo prodáno pod skupinu THQ Nordic, nebo Beat Games, které si zase převzal Facebook pod svou VR divizi Oculus. Dařilo se ale i jinde.

Bohemia Interactive je tu s námi již od roku 1999. Nejvíce toto studio proslavila Operation Flashpoint, následně ale také série Arma či DayZ. Právě tyto tituly můžou za rekordní finanční výsledky, se kterými se studio pyšně pochlubilo na svých stránkách.

Dohromady si celá společnost přišla na 68 milionů dolarů, tedy něco přes 1,7 miliardy korun, a celkové prodeje her i DLC se vyšplhaly na 4,5 milionu kusů. Nejvíce se dařilo DayZ, které i díky vydání na konzole prodalo 1,1 milionu kopií a 240 tisíc DLC. Dohromady se tak DayZ blíží k 6 milionům prodaných kusů.

Arma 3 je neustálý držák, který se i po neuvěřitelných šesti letech stále skvěle prodává. Tento úspěch sice nemůžeme přímo přisuzovat Bohemce, ale zejména komunitě, která se okolo hry vytvořila. Právě ta udržuje hru při životě, a vývojáři si toho jsou naštěstí vědomi, a také jí podporují. Celkově se tak za minulý rok prodalo 720 tisíc kopií základní hry, a téměř 2 miliony DLC.

Dále ještě Bohemka dává statistická data ke střílečce Vigor, exkluzivnímu titulu pouze pro Xbox One. F2P střílečka za svou existenci již přilákala více než 4 miliony hráčů, a čísla prý neustále rostou. Bohemia Interactive ale také láká na svou novou technologii, která by měla vyjít letos, a půjde o revoluci a jádro budoucích her od tohoto studia- technologie nese název Enfusion.

Zdroj: Bohemia

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!