Warzone vyzkoušelo 6 milionů hráčů
Nejčerstvější přírůstek do početné arény konkurenčních titulů žánru battle royale si připsal mimořádně úspěšný start. Free-to-play spin-off série Call of Duty s podtitulem Warzone za prvních 24 hodin fungování vyzkoušelo více než 6 milionů hráčů a titul tak má našlápnuto k slušné konkurenceschopnosti, i v konkurenci gigantů Fortinte, PUBG a Apex Legends.
Konkrétní srovnání nabídl známý tržní analytik Daniel Ahmad. Na svém Twitteru zmínil, že Apex Legends dosáhl za 24 hodin “jen” 2,5 milionu zájemců, během následujících dvou dnů se ale toto číslo vyšplhalo na 10 milionů. Stejné množství hráčů přilákal Fortnite až během dvou týdnů. Čistě teoreticky tak Warzone naprosto dominuje statistikám a popularitě, pochopitelně ale vstupuje na úplně jinak vyvinutý trh, než jeho konkurenti.
What a day! 24 hours in and over 6 million of you have dropped into #Warzone.
— Call of Duty (@CallofDuty) March 11, 2020
Thank you – we’re just getting started.#FreeCallofDutypic.twitter.com/GpDKJw5QD4
Call of Duty: Warzone vyšlo včera a hráčům nabízí klasickou battle royale hratelnost obohacenou několika inovacemi. Na rozdíl od původní hry je úplně zdarma, na konzoli PlayStation 4 pak hráči nemusí platit ani za službu Plus umožňující připojení k sítím. Bohužel, na opačné straně barikády musí pro online hraní uživatelé Xboxu One vlastnit členství v klubu Gold.