Lost Boys otevírá novou pobočku
Studio Lost Boys Interactive vám asi nic moc říkat nebude. Vývojáři většinou spolupracují na tvorbě velkých titulů, jmenovitě například Rune II či PUBG. Vlastní i originální IP, jako Neverland nebo ZPOC. Právě toto studio se ale nejspíše chce zaměřit na více vlastních her, a tak zakládá druhé studio.
To bude otevřeno v Austinu, na starosti jej ale nebudou mít žádní nováčci. Jakožto provozní ředitel byl zvolen Timothy Gerritsen, který předtím pracoval ve Fantasy Flight Interactive, ale figuruje i jako spoluzakladatel a byznysový ředitel pro Human Head Studios, dříve pracoval jako studiový režisér pro Irrational Games, a to během vývoje BioShock Infinite.
Do role hlavní designového ředitele se postaví Chase Jones, který přechází z OtherSide Entertainment, které dle spekulací zrušilo Systém Shock 3. Mimo to ale Jones dříve pracoval i v Microsoftu, Atlassian či Junction Point Studios.
„Otevření pobočky v Austinu nám dá přístup k dalším kvalitním talentům, a také zvýšíme naší vývojovou kapacitu. Austin a Madison si jsou v mnohem společné, a tvoří tak skvělé herní vývojářské komunity, a také mohou pozvednout nejlepší aspekty obou průmyslů, což nám dovolí navýšit naší kapacitu a vytvořit skvělý herní zážitek pro naše partnery a diváky.“ Tak se k nové pobočce vyjádřil ředitel Lost Boys Shaun Nivens.