Ninja Theory oznamují novinku Project: Mara
Nejpilnějším studiem v rámci společenství first-party týmů Microsoftu je evidentně Ninja Theory. A to se přitom nejedná o ten největší tým. Nejprve vydá Bleeding Edge, multiplayerovou akci, na níž práce započaly ještě před tím, než studio vstoupilo pod křídla redmondského gigantu. Druhá hra je tahákem Xboxu Series X, Senua's Saga: Hellblade 2 bylo představené na posledním The Game Awards. A pak je tu novinka v podobě Project: Mara.
Nedá se říct, že by se novinka zařadila po bok dvou zmíněných her, svým rozsahem bude mnohem menší. Ninja Theory jejím prostřednictvím chtějí zkoumat nové způsoby, jak vyprávět příběhy. Právě její experimentální povaha jde ruku v ruce s tím, o čem nedávno mluvil Phil Spencer. Studia mají stabilní zázemí a mohou si dovolovat zkoušet a riskovat.
Jako by mluvil právě o Project: Mara. „Hra je založená na reálně prožitých zkušenostech a zevrubném výzkumu, přičemž naším cílem je co nejlépe replikovat hrůzné prožitky mysli tak přesně, jak jen bude možné,“ říkají autoři. Hra si vystačí s jednou postavou a jednou lokací. Co od ní přesně čekat nad rámec popisu ale nevíme.
Announcing Project: MARA
— NinjaTheory (@NinjaTheory) January 22, 2020
Find out more in our full development diary: https://t.co/CRiLIRyILMpic.twitter.com/6CA0XKZK1F
Vzhledem k tomu, že i Hellblade pojednává o narušené Senue, je možné, že tímto způsobem vývojáři zužitkují nabyté vědomosti o dané problematice. Zároveň nám k tomu ale vývojáři nedávají žádné indicie. Tentokrát se ale budeme držet v intencích skutečného života. O celé filosofii studia si můžete pustit vývojářský deníček, který pojednává o všech budoucích projektech, pokud vás ale zajímá jen ukázka ze hry samotné, odkážeme vás na přiloženou zprávu z Twitteru.