Capcom ukazuje mocap monstra z MHW
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Capcom ukazuje mocap monstra z MHW

Capcom ukazuje mocap monstra z MHW

David Plecháček

David Plecháček

21. 1. 2020 12:22 1
Reklama

Jak vzniká videoherní monstrum? Sedne se k rýsovacímu prknu, načrtnou se hrubé obrysy, grafici vytvoří propracovaný 3D model, animátoři jej rozpohybují... V běžných hrách je to možná reálný obrázek laika. Pokud ale vytváříte Monster Hunter: World, v němž musí být každý titán zobrazený precizně do posledního detailu, najdou si lepší metody. Nové video ukazuje jaké.

Capcom se rozhodl použít pro co nejpreciznější animace motion capture. Tato metoda se čím dál více dostává do velkého množství her, že si ale najde cestu i do titulu, který je o lovu obřích monster, to je poměrně překvapivé. Na oficiálním japonském twitterovém účtu se objevily záběry, na nichž probíhá natáčení jedné z cutscén z rozšíření Iceborn. Konkrétně jde o znázornění souboje mezi Rajangem, tvorem připomínajícím King Konga, a Kirinem, jedním z draků.

Pokud nevidíte natáčení mocapu poprvé, možná vám ztvárnění Rajanga připomene, jak vznikal drak Šmak pro trilogii Hobita Petera Jacksona. Tam jej naprosto geniálně zahrál Benedict Cumberbatch. Sám Jackson si ostatně tuto metodu osahal už s Andym Serkisem v podobě Gluma v Pánovi prstenů. Do her se ale motion capture dostává ve velké míře až v posledních letech, namátkou můžeme zmínit Death Stranding nebo třeba Hellblade: Senua's Sacrifice. Možná vás ale překvapí, že pravděpodobně prvním člověkem, který jej využil při vývoji her, byl Ju Suzuki. Psal se rok 1994, když na trh uváděl Virtua Fighter 2.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama