Cal Kestis mohl být bounty hunter
Příběh mladého Cala Kestise byl přes všechny obavy příjemným zážitkem. Star Wars Jedi: Fallen Order udělil Pavel hodnocení 4/5 a sám vyjádřil přání, aby Respawn dostal příležitost ve značce pokračovat. Novinka z populárního univerza nicméně mohla být úplně jinou hrou, dokonce se uvažovalo, zda se hlavní hrdina vůbec někdy chopí světelného meče.
Zmínil se o tom game director Stigg Asmussen v podcastu The AIAS Game Maker's Notebook. V rámci diskuze o námětu hry totiž LucasFilm údajně nebyl úplně nadšený ze skutečnosti, že by měl být hlavní postavou rytíř Jedi. Přišel tedy protinávrh: „Co se zaměřit na blastery a bounty huntery?”
Asmussen byl ale přesvědčen, že něco takového zkrátka nesedí se zkušenostmi vývojářů v jeho týmu. „To je stejné, jako kdyby mě požádali, abychom vytvořili závodní hru. S výsledkem by asi nikdo spokojený nebyl,” prohlásil v podcastu. LucasFilm ale stále nechtěl přijmout původní návrh. Bylo tedy potřeba najít kompromis. Právě z toho důvodu je Cal Kestis pouze padawanem, který si právo být nazýván Jediem musí teprve zasloužit.
LucasFilm se však možná nápadu vytvořit hru s bounty hunterem nevzdal. Po úspěchu seriálu Mandalorian by další hra s podobným motivem patrně dávala smysl. Co si myslíte vy? Mohl by námezdní lovec v hlavní roli uspět? Dali byste mu šanci? Dejte nám vědět v komentářích.