Spencer se vyjádřil ke službě xCloud
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Spencer se vyjádřil ke službě xCloud

Spencer se vyjádřil ke službě xCloud

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

27. 12. 2019 12:06 3
Reklama

Brzy nás čeká doba, kdy k plnohodnotnému hernímu zážitku nebude potřeba vlastnit výkonný stroj. Tuto možnost zajistí streamovací služby v kombinaci s dostatečně rychlým připojením k internetu. Google již svou Stadii v několika regionech provozuje, významným konkurentem by mu brzy měl být Microsoft se službou xCloud. Nyní se však zdá, že šéf divize Xbox šlape na brzdu.

Phil Spencer a několik dalších členů z týmu, který vyvíjí službu xCloud, poskytli rozhovor pro server Game Informer. Mluvilo se například o latenci, která je pro tým evidentně tvrdým oříškem a velkou výzvou do budoucna. „Zjistili jsme, že konzistence latence je mnohem důležitější než její absence. Dá nám to hodně práce, ale snažíme se zajistit, aby latence byla opravdu stabilní,” prohlásila viceprezidentka Project xCloud - Kareem Choudhry.

Spencer pak překvapil, když vyjádřil, jak on sám xCloud a streamování obecně vnímá. „Nejlepší je hrát lokálně. Říkám to narovinu. Streamování je užitečná technologie. Technologie, kterou si zvolíte, když jste daleko od své konzole a chcete hrát.”

Zatímco streamování filmů a hudby je dnes většinou bezproblémová záležitost, na hry ještě není infrastruktura dostatečně připravena. Množství přenášených dat je mnohem větší, není divu, že jsou s optimalizací herního zážitku potíže. Na dobu, kdy bude streamování herního obsahu standardem, si zřejmě ještě nějaký čas budeme muset počkat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama