Vánoční statistiky prodejů her v UK
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vánoční statistiky prodejů her v UK

Vánoční statistiky prodejů her v UK

Radek Raudenský

Radek Raudenský

26. 12. 2019 14:20 2
Reklama

Vánoce jsou za námi, a společně s touto smutnou zprávou přicházejí statistiky prodejů ve Velké Británii, které ale často odráží i celosvětový trend. Kdo se tedy nejčastěji objevil pod stromečkem?

Jasným vítězem je nové Call of Duty: Modern Warfare. Prodeje povyskočily o 42%, a není divu. Letošní díl se opravdu povedl a mezi hráči se těší obrovské popularitě. Activision navíc dodržuje slib, a do hry dodává mapy zdarma, přičemž by tomu mělo být stejně i v budoucnu.  Na druhém místě se umístila nová FIFA 20, každoroční držák, který EA zkrátka nezklame.

EA se ale dařilo i na místě třetím, kde se umístil titul od Respawnu, tedy Star Wars Jedi: Fallen Order. Do top 5 se dostaly i dva tituly od Nintenda, a to Mario Kart 8 a Luigi’s Mansion 3. Ani 6. místo Nintendu neuniklo, zde se zase umístil Pokémon Sword. Hráči na Switchi asi raději Zaciana než Zamazentu.

Ubisoft se do top 10 dostal s Just Dance 2020, které značně překonalo předchozí ročníky, a to zejména díky tomu, že se prodává i na Nintendo Switch. Právě této platformě vděčí Ubisoft za 70% prodejů a také za 7. místo. Na 8. místě skončil Mario & Sonic At The Olympic Games, seznam top 10 her uzavírá dvojice Crash Bandicoot, respektive N.Sane Trilogy a Crash Team Racing.

Activision, EA i Nintendo může jásat. Zato Ubisoft se bude muset nad svou strategií pořádně zamyslet- Breakpoint se v současné době nachází až na 22. místě, přitom jde pro Ubisoft o největší hru letošního roku, do které studio vložilo nemalé peníze (a to i za marketing a live-action trailery). Situace s Death Stranding taktéž není jednoduchá, zde ale záleží, jakou strategii si Sony nastavilo. Dost možná počítalo s tím, že titul opravdu rozdělí herní komunitu, a nebude tudíž tak prodávaný. V současné chvíli se drží na 13. místě. Do top 20 her se dokázal dostat i Microsoft, a to s Forza Horizon 4.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama