Vývojář z Remedy by si chtěl zkusit žánr RPG
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojář z Remedy by si chtěl zkusit žánr RPG

Vývojář z Remedy by si chtěl zkusit žánr RPG

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

20. 12. 2019 08:47 2
Reklama

Studio Remedy Entertainment je známé pro svůj um v tvorbě akčních her s důrazem na filmovost. Max Payne, Alan Wake, Quantum Break i Control tuto skutečnost potvrzují. Co by se ale stalo, kdyby finský tým opustil komfortní zónu a zkusil něco jiného? Třeba úplně jiný žánr? Pro některé vývojáře je tato myšlenka velmi zajímavá.

Na fóru ResetEra se na toto téma rozhovořil senior game designer Sergej Mohov. Byl mu totiž položen dotaz, jaký žánr by si zvolil, pokud by měl začít pracovat na nové hře. „Osobně bych vybral RPG. Za prvé jsem velký fanoušek žánru. Vyrůstal jsem na hrách Baldur’s Gate, Planescape Torment, Arcanum, Fallout 2, Neverwinter Nights a opakovaně jsem na ně odkazoval během meetingů. Zároveň si myslím, že bychom v tomto žánru byli dobří.”

Důvodem je podle něj skutečnost, že se Remedy daří vytvářet zajímavé světy a postavy. „Jen se nad tím zamyslete. Tvoříme detailní a divné světy, do nichž zasazujeme přesvědčivé postavy, načež vyprávíme příběh skrze gameplay. To vypadá jako skvělý začátek pro RPG.”

Mohov se v této souvislosti vyjádřil také k možnostem enginu Northlight, s nímž se v Remedy pracuje. Dosavadní tvorba přinášela hráčům spíše lineární zážitek, engine se ale dle jeho slov vyvinul a nyní zvládne daleko víc. „Northlight je skvělý co se týče jeho grafických možností. Vyvinut byl pro lineární a přímočaré hry. Načítání úrovní, světel a řízení umělé inteligence je na skvělé úrovni, pokud se jedná o lineární hru, kdy designéři vědí, co a kdy se stane. To se trochu komplikuje ve hrách s otevřeným prostředím, kde se přesně neví, kam hráč půjde, co uvidí a co tam bude dělat,” vysvětlil Mohov. Zároveň však podotkl, že se jejich engine s každou hrou vyvíjí. Právě během produkce titulu Control naučili Northlight podporovat otevřenější úrovně.

A co si myslíte vy? Mají se v Remedy pokusit o RPG, nebo by se raději měli držet toho, v čem jsou dobří? Dejte nám vědět v komentářích.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama