Game Awards téměř zdvojnásobilo diváky
Jedno se musí Geoffu Keighleymu nechat – dokázal vytvořit fenomén. Prakticky z ničeho se mu povedlo stvořit The Game Awards, ceny, které jsou často popisovány jako videoherní Oskaři, během jejichž předávání sledují diváci v sále tak u svých obrazovek světové premiéry nových trailerů. Není divu, že diváků stále přibývá.
Sám Keighley jakožto organizátor a moderátor v jednom se po týdnu podělil o každoroční statistiky. Nelze se mu divit, když sledovanost rok od roku roste. Pokud sečteme všechny platformy, na The Game Awards upřelo svůj zrak až pětačtyřicet milionů diváků, což je nárůst o obludných 75 procent oproti předchozímu roku.
Thank you for watching and supporting #TheGameAwards We're honored to announce a record 45 million livestreams for the 2019 show, an increase of 73% over last year. The gaming industry keep growing. And I finally got to meet Beaker. pic.twitter.com/DHniqExMzZ
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) December 18, 2019
Tato čísla vypovídají nejen o předávání cen, ale také o rostoucím průmyslu jako takovém. Ostatně to sám Keighley na svém Twitteru potvrzuje. Přesto někteří diskutují nad tím, že zase k tolika oznámením nedošlo a show by v tomto ohledu mohla být lepší, anebo trochu kratší. To samé se dá ostatně říct i o loňském roce.
Nelze ale upřít Keighleymu několik překvapivých momentů, málokdo čekal přítomnost Xboxu Series X potažmo nové hry na novou generaci, Hellblade II: Senua's Saga. Naopak pro PlayStation 5 a PC jsme viděli novinku Godfall.