V Remedy jsou spokojení s Controlem
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka V Remedy jsou spokojení s Controlem

V Remedy jsou spokojení s Controlem

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

5. 12. 2019 13:57 17
Reklama

Letošní rok měl předem poměrně jasně dané favority, našla se ale hra, která se dlouho tak trochu skrývala ve stínech aby nám nakonec vyrazila dech. Control finského studia Remedy ukázal, že i v dnešní době existují singleplayerové střílečky, které umí překvapit citlivým designem a bavit více než pár hodin. Zkušení seveřané to navíc zvládli s podstatně nižším rozpočtem, než je v AAA segmentu průmyslu obvyklé.

V rozhovoru pro web Gamesindustry.biz to sdělil CEO společnosti Tero Virtala. Na přetřes přišly finanční okolnosti vývoje, hra se totiž i přes své kvality nestala přílišným trhákem. Vznik hry ale vyšel na poměrně smysluplných 30 milionů dolarů. “Tak úplně neočekáváme stejně obří zisky jako je to v případě jiných her s většími rozpočty na vývoj. Tím pádem, ačkoliv Control od začátku nedosahoval vrcholu žebříčků, jsme v slušné pozici se stabilními prodeji. Vždy se snažíme zachovat střízlivý pohled,”

“Jsme na Control extrémně hrdí, ne jenom z pohledu kvality a kreativity, ale i z pohledu toho, jak jsme změnili kulturu produkce a vývoje. Tak rychle jsme udělali naposledy Max Payne 2,” doplňuje šéf vývoje hry Mikael Kasurinen. “Ještě působivější je, že Control obsahuje spoustu nových technologií, nový přístup k výstavbě světa a navíc není pokračováním, což je v dnešní době unikát. Také jsme chtěli hráče nechat řídit příběh a méně se spoléhat na lineární vyprávění nebo přemíru cutscén. Svět samotný je jeviště pro vyprávění našeho příběhu - vybízí k putování a prozkoumávání, čímž se inspiruje v RPG a open-world hrách.” 

Control se dočká podpory i v příštím roce. Vyjít by měla dvě příběhová rozšíření. 

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama