Vývoj na PS5 je z PlayStationů nejsnazší
Včera jsme hovořili o novém řediteli Sony Worldwide Studios, kterým je Hermen Hulst. A v souvislosti s jeho jmenováním na jeho konto hovořil i Jim Ryan, výkonný ředitel Sony Interactive Entertainment, tedy v podstatě celé divize PlayStation. Kromě Hulsta ale samozřejmě hovořil i o PlayStationu 5.
Hulst totiž do Worldwide Studios přichází v rámci restrukturalizace a přípravy na novou generaci konzolí. Změna ta ks PS5 přímo souvisí. Proto o ní mluvil i Ryan. „Jedna věc mě vyloženě těší. Jsem plný optimismu, když nám vývojáři a vydavatelé říkají, že lehkost, s jakou vyvíjí hry na PlayStation 5, dalece přesahuje zkušenosti z předchozích iterací konzole,“ řekl pro GamesIndustry.
Zároveň co se týče nových strategií, Sony hodlá přiblížit všechny své regionální divize, tedy japonskou, evropskou a severoamerickou. V době vydání PlayStationu 5 by měly všechny pobočky mnohem více, především co se týče marketingu, spolupracovat. Nový přístup si společnost vyzkoušela už u Spider-Mana, a hra se rázem vyšplhala na vrchol prodejnosti na PS4.
„Jednalo se o jednu globální kampaň, která byla navržená společně a společně také provedená, což je v přímém protikladu ke třem rozdílným regionálním kampaním, které jsou sice také obvykle velice dobré, ale v podstatě jsou třikrát o tom samém.“ Další ovoce, které tato strategie přinese, uvidíme před příštími Vánoci.