EA chystá nové IP, malé hry, i remastery
Tak jako jiné společnosti, i Electronic Arts uspořádala před svými investory konferenci, na níž se probíraly výsledky druhého kvartálu fiskálního roku 2020, stejně tak plány do budoucna. Zastavíme se především u oněch plánů, z nichž jsme se dozvěděli, že za rok například nevyjde žádný Battlefield... zato vyjdou hry od jiných studií.
Bavíme se o období ve fiskálním roce 2021, čili o době mezi 1. dubnem 2020 a 31. březnem 2021. EA není pro tuto chvíli nijak konkrétní a na veškerá odhalení budeme muset počkat třeba na příští E3. I tak ale dává svým investorům (a zprostředkovaně i hráčům) určitá vodítka, na co se těšit. Můžeme se těšit na nové IP, ale i remastery starších titulů.
Jeden remaster už vzniká, Command & Conquer ale není jediná hra, která se dočká revitalizace. Zdá se, že Electronic Arts na tento trend naskakuje až později než konkurenti, a po Burnout Paradise a legendární strategii se můžeme těšit i na něco nového. Zda se bavíme jen o jedné další hře, nebo jestli má EA dalekosáhlejší plány, z informací nevyplývá.
Příští fiskální rok bude plný her od first-party studií, tedy těch, které EA přímo vlastní, tak i third-party. Od těchto studií vyjdou hned dvě hry, přičemž logickou variantou jsou novinky z programu Originals, v němž Electronic Arts pomáhá vyvíjet a vydávat menší tituly. Takto z něj vzešlo třeba A Way Out nebo Fe, samotný základ programu ještě před tím vystavělo Unravel.
V interních studiích se hovoří hned o několika studiích a několika hrách. Některé přivedou zpět staré známé série, hovoří se o studiích DICE, BioWare, Maxis nebo Criterion, jiné, například studio Motive, vytváří novou značku. A také se mluví o nové sportovní hře, ačkoliv není jisté, zda se nejedná jen o značku, která se vrátí. Takových bychom mohli vyjmenovat hned několik.