Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

GTA není na PC. Špatná zpráva?

7. 5. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

O tom, že konzolový trh momentálně vládne hernímu světu, není třeba pochybovat. Znamená to ale, že PC je vystrkováno z písečku a jeho majitel...

Nonsens: epika bez příběhu?

1. 5. 2008 / Petr Poláček / Komentář

Pokud vás někdo upozornil, že si pletete pojmy s dojmy, tak buďte klidní, protože v tom nejste sami. Vývojáři to dělají dnes a denně, nemluvě o...

Generační problém trochu jinak

22. 4. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Nepřijde vám divné, že herní hrdinové nestárnou? Že jsou stále stejně ohební, pružní a dokolečka zachraňují svět? Pakliže ano, zřejmě js...

Tak jde čas...

15. 4. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Umrlec Interplay začíná vystrkovat pařátky z hrobu a slibuje, že z něj také vytáhne pokračování sérií MDK anebo Earthworm Jim. Na první pohle...

Odsouzeni k Tetrisu

10. 4. 2008 / Petr Poláček / Komentář

Hon vydavatelů na tzv. casual hráče připomíná hledání Svatého grálu, o jehož pravé identitě možná nemají ani potuchy. Co když nezvolili spr...

Aspoň je co hrát!

8. 4. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

A tak se znovu a znovu noříme do hlubin takzvaně nezávislé scény, která připomíná garážově vyráběné hry z osmdesátých let minulého stolet...

Proč nejsou hry zadarmo?

1. 4. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Ano – proč nejsou hry zadarmo? Proč nemůžeme zdarma stáhnout nejnovější hru a hrát jí s tím, že vývojáři by stejně vydělali? Na takovém ...

Ah, ten Mass Effect...

26. 3. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Dnešní komentář vznikl během bezesných uzávěrkových nocí, které spravedlivým dílem okupovala i hra Mass Effect. Kam vedla? K úvahám, zda kval...

Demytizace pirátství

18. 3. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Během posledních týdnů byla debata o počítačových pirátech silnější, než obvykle. Všichni zúčastnění akceptovali nelegální kopie a jejic...

Neměl by to Apple mít těžší?

11. 3. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Takovou otázku si musí položit každý, kdo zaregistroval, že firma proslavená jablkem v logu udělala po letech negování herního průmyslu jeden sv...

Mediální pochybení

4. 3. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Chyba se stala v mediální prezentaci her jako fenoménu mezi mladými lidmi. Stejná chyba může také za negativní názory na skejťáky nebo sprejery ...

Obrana Garriotova

2. 3. 2008 / Lukáš Grygar / Komentář

Ach, ty prokleté počty! Kolik zenových buddhistů je potřeba k zašroubování žárovky? Dva – jeden ji šroubuje a druhý ne. A kolik hráčů onlin...

Tak nám zrušili Games Convention

26. 2. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Tak nám zrušili Games Convention v Lipsku. Náhradou bude akce obdobného formátu v Kolíně. Znamená to, že od příštího roku nebude největší ev...

Řekni, kde herní designéři jsou...

19. 2. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Založení nového studia velké firmy v asijské zemi nemusí nutně znamenat výhru pro herní průmysl. Outsourcování místních lidských zdrojů se t...

A teď chvíli vážně

16. 2. 2008 / Tomáš Krajča / Komentář

Někdy se vyplatí skočit od velkorysých videoherních válek, kde se střetávají galaktická impéria a démoni kosí lidi po tisících, ke komorní f...

Zlatá střední cesta

12. 2. 2008 / Pavel Dobrovský / Komentář

Mid-core hráč nebo midcore gamer. Nevíte, o co jde? Vždyť to můžete být právě vy, kdo s hrdostí řekne z očí do očí hardcore fanatikovi nebo ...

Víkend namodro #15

28. 11. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Víkend namodro #14

21. 11. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Víkend namodro #13

14. 11. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.

Čtyři generace s velkým X

10. 11. 2020 / Tadeáš Pepř / Komentář

Osobní zpověď někoho, kdo měl vždycky blíž k Xboxům než k čemukoliv jinému.

Víkend namodro #12

7. 11. 2020 / Jan Modrák / Komentář

Každotýdenní dávka postřehů a zajímavosti z herního světa.